Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:16:09 GMT

ایرانسل محصولات خانه ‌هوشمند ارائه کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۸۴۳

ایرانسل محصولات خانه ‌هوشمند ارائه کرد

ایرانسل در راستای ارتقای کیفیت زندگی دیجیتال و هوشمند، محصولات خانۀ‌هوشمند را عرضه کرد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، محصولات خانه‌هوشمند ایرانسل، با عنوان «خانه‌هوشمند آی‌بان» با کاربرد فناوری اینترنت اشیا، طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این محصولات، کاربر می‌تواند در هر شرایطی، حتی هنگامی که در خانه حضور ندارد، محیط خانه خود را با گوشی‌هوشمند مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات خانۀ‌هوشمند ایرانسل، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد و هم‌اکنون به صورت تجاری عرضه شده است.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل آی‌بان، ارتباط بین اجزای خانه‌هوشمند از طریق اینترنت وای‌فای و هاب‌مرکزی برقرار می‌شود و کاربر می‌تواند کنترل وسایل برقی خانه را در دست بگیرد. این اپلیکیشن، علاوه بر کنترل و نظارت بر خانه، امکاناتی مانند تنظیمات خودکار و برنامه‌ریزی زمانی و دستورات شرطی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هاب‌مرکزی آی‌بان، با اتصال به اینترنت وای‌فای، امکان کنترل و مدیریت آسان سایر تجهیزات هوشمند آی‌بان را فراهم می‌کند. این هاب، در واقع یک تی‌وی‌باکس قدرتمند است که تلویزیون کاربر را هوشمند کرده و امکان تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی و بازی را نیز برای او فراهم می‌کند.

همچنین با استفاده از پریز‌هوشمند، کاربر می‌تواند تمام لوازم برقی (پریزی) مانند چای‌ساز، تلویزیون و… را با گوشی‌هوشمند خود، از هر جایی حتی خارج از خانه، خاموش یا روشن کرده و میزان مصرف برق آن‌ها را نیز تحت نظر داشته باشد. سنسور در یا پنجره آی‌بان نیز، کاربر را از عبور و مرور ناخواسته در خانه مطلع می‌کند و کلید‌هوشمند، امکان تنظیم نور خانه و روشن و خاموش کردن چراغ‌ها از راه دور یا نزدیک را برای وی به‌وجود می‌آورد.

خانه‌هوشمند آی‌بان، توسط ایرانسل و با همکاری «شرکت دانش‌بنیان هوش و روان (هیناوا)» عرضه شده و در سه بستۀ مختلف «مدیریت خانۀ‌هوشمند»، «راحتی خانۀ‌هوشمند» و «امنیت خانۀ‌هوشمند»، از طریق بخش محصولات و خدمات دیجیتال وب‌سایت ایرانسل و یا فروشگاه آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir قابل تهیه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه هوشمند ایرانسل زندگی دیجیتال خانه هوشمند آی بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، «لرد ببو» در نوشته کوتاه آورده است:

«سال ۲۰۱۰: به ایران سلاح نفروشید، آن‌ها تحت تحریم هستند.

سال ۲۰۲۴: از ایران سلاح نخرید، آن‌ها تحت تحریم هستند.»

کد خبر 846492 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه تحریم روسیه

دیگر خبرها

  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش
  • ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 چه مشخصاتی دارد؟
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی