Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان در اهواز بیان کرد:خوزستان استان ثروتمندی است و بخش زیادی از منابع طبیعی کشور در اختیار این استان است اما پس از هشت سال دفاع مقدس، سرمایه‌گذاری جدی و بزرگ در این استان کمتر اتفاق افتاد و همین امر نیز موجب عقب‌ماندگی در زیرساخت‌ها شد و از سوی دیگر حوادث متعدد موجب آسیب رسیدن به زیرساخت‌های موجود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است گفت: باید نسبت به اصلاح مسیر بکوشیم، سازمان مدیریت بحران باید با سایر سازمان‌هایی که زیرساخت‌ها را فراهم‌ می‌کنند وارد گفت و گو شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر به خوزستان، برخی از شهرهای شمالی این استان دیدن خواهیم کرد تا بتوانیم برخی مشکلات و نگرانی‌های مردم را از طریق مجلس برطرف کنیم‌.

قاضی زاده هاشمی گفت: استان خوزستان عقب ماندگی متعددی در زمینه‌های مختلف دارد از این رو  انتظار می‌رود کمک جدی‌تری به استان شود؛ در این راستا تلاش خواهیم کرد تا در کنار نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به این استان توجه بیشتری شود.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان نیز با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰، بیان کرد: درصدهای در نظر گرفته شده در بودجه سال ۱۴۰۰ ایراداتی داشت که مجلس شورای اسلامی می‌تواند با مذاکره با شورای نگهبان و دولت اصلاحات روی آن را انجام دهد.

سید کریم حسینی با بیان این که ۱۱ درصد بودجه سال ۱۴۰۰ برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده  گفت: با این‌ میزان بودجه عمرانی اصلاح زیرساخت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: در نشستی در تهران برای استانی که در وضعیت بحرانی قرار ندارد ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد اما برای خوزستان ۲۴۰ میلیارد تومان درخواست کرده بودیم اما هنوز به نتیجه@ای نرسیده است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: اگر قرار است این اعتبار در اختیار شرکت آبفا قرار بگیرد باز هم به اهداف این شرکت دست پیدا نمی‌کنیم زیرا باید بخش زیادی از این مبلغ به شهرداری ها به ویژه شهرداری اهواز برای رفع مشکل آبگرفتگی ها اختصاص یابد.

وی افزود: در سیل ۹۷ و ۹۸ راه‌های روستایی خوزستان آسیب بسیاری دیدند و هنوز راه‌های آسیب دیده از سیل ترمیم نشده‌اند و همچنان مطالبه اصلی مردم ترمیم این راه ها است.

به گزارش ایرنا قاضی زاده هاشمی به دعوت رییس مجمع نمایندگان خوزستان صبح امروز به منظور بررسی مشکلات خوزستان و اخرین اقدامات  انجام شده  در دچارآبگرفتگی  وارد این استان شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آب گرفتگی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی تجارت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آب گرفتگی مجلس شورای اسلامی آب گرفتگی تجارت خوزستان اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی زاده هاشمی زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور