Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: دفاع خوب و منسجمی داشتیم ولی در حمله چندان موفق نبودیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهران شاهین‌طبع در مورد پیروزی 64 بر 44 تیمش مقابل اکسون تهران در گروه «الف» لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: اکسون تیم جوان و خوبی است و بازیکنان خارجی خوبی هم دارد. ما نیز به جز چند دقیقه، دفاع خوب و منسجمی داشتیم ولی در حمله چندان موفق نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سعی کردیم بازی به بازیکنان جوان‌تر هم برسد و از این بابت خوشحالم.

لیگ برتر بسکتبال| نفت آبادان از سد شهرداری قزوین گذشت/ دومین شکست متوالی شاگردان اسلامی

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: در کوارتر دوم، چند دقیقه‌ای به مشکل برخوردیم. تیم اکسون بسیار سریع است. ما اقدام ناموفق روی حلقه آنها داشتیم و بازیکنان اکسون، ضدحمله زدند. دفاع ما چند دقیقه سر در گم بود.

شاهین‌طبع گفت: بازیکنان ما توانستند خارجی‌های اکسون را مهار کنند و برنامه‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد