Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@19:33:16 GMT

دو استقلالی در آستانه محرومیت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۹۹۱

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دو هافبک تیم استقلال در حال حاضر ۳ کارت زرد از داوران دریافت کرده اند و با دریافت یک کارت زرد دیگر، از همراهی آبی‌ها در یک بازی محروم می‌شوند.

 

داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی تیم استقلال که بعد از ماه‌ها غیبت که بخشی از آن به مصدومیت وی باز می‌گشت و بخشی دیگر به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان، این فصل به میدان بازگشته و در دو سه هفته اخیر نیز توانسته خودش را به ترکیب ثابت تیمش تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاعیان که بازی‌های خوبی در میانه زمین برای آبی پوشان انجام می‌دهد و تا حدودی هم خلاء هافبک بازی‌ساز را در این تیم پر کرده است، در حال حاضر سه کارته است و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر، از همراهی تیمش در یک بازی محروم می‌شود.

 

آرش رضاوند یکی دیگر از هافبک‌های آبی پوشان نیز چنین وضعیتی دارد و او نیز در صورت دریافت اخطاری دیگر، از همراهی کردن تیمش برای یک بازی محروم می‌شود. این دو هافبک آبی پوشان ناچار هستند در بازی‌های پیش رو قدری دست به عصا راه بروند تا از دریافت کارتهای زرد بی مورد در امان باشند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شجاعیان داریوش شجاعیان جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟

امیلیانو مارتینز یکی از قوانین فراموش شده فوتبال را زنده کرد.

در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا