Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@03:31:20 GMT

احتمال افزایش20درصدی طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۶۵۹

معاون شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک طی سال آینده در پایتخت گفت: در صورت خرید طرح ترافیک به صورت شش ماهه و یکساله شهروندان از تخفیف 20 تا 35 درصدی بهره‌مند می‌شوند. ناطقان: سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا اظهار داشت: تغییرات جدی در طرح ترافیک سال آینده پیش‌بینی شده که یکی از آنها افزایش 20 درصدی نرخ طرح ترافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پیشنهاداتی هم درباره خریدهای شش ماهه و یکساله طرح ترافیک داشته‌ایم و در صورتی که خرید شش ماهه طرح انجام گیرد، تخفیف 20 درصدی و اگر خرید سالانه انجام شود تخفیف 2 تا 35 درصدی پیشنهاد شده است.

وی گفت: اگر شهورندان تهرانی طرح ترافیک خود را به صورت یکساله خریداری کنند، رسوب پول شهرداری بیشتر می‌شود و از این م نابع می‌توان به عنوان وجوه اداره شده برای نوسازی تاکسی‌ها و اتوبوس و مترو استفاده کرد.

وی بیان داشت: در بحث صدور مجوز سالانه هم که سال قبل 150 هزار تومان بود امسال پیشنهاد 180 هزار تومانی داده شده است.

سرانجام پس از بررسی اعضای شورای شهر و ارائه پیشنهادات آنها، یک فوریت لایحه تعیین عوارض محدوده طرح ترافیک تصویب شد. منبع: فارس برچسب ها: افزایش ، طرح ترافیک ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش طرح ترافیک پایتخت طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح

شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

کد خبر 6087345 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر