Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بندرعباس از توزیع بیش از ۲۸ میلیون لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل ، بنزین توسط این شبکه تعاونی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عیسی برخورداری‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 28 میلیون و 700 هزار لیتر مواد سوختی شامل 10 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین، 18 میلیون و 500 هزار لیتر گازوئیل توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بندرعباس بیان داشت: حدود 26 فروشگاه مواد سوختی و 7 جایگاه توزیع بنزین تحت مدیریت تشکل‌های تعاون روستایی‌ شهرستان بندرعباس مشغول به فعالیت هستند.

برخورداری تصریح کرد: ارزش مواد سوختی توزیع شده بیش از 215 میلیارد و 355 میلیون ریال بوده است.

وی همچنین در خصوص توزیع نهاده‌های دامی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراکز فروش نهاده‌های دامی در راستای تنظیم بازار، با بهره گیری از امکانات موجود 19 هزار 797 تن نهاده‌های دامی میان دامداران و کشاورزان توزیع کرده است.

وی افزود: این نهاده‌های دامی شامل 2 هزار 371 تن جو، 17 هزار 426 تن سبوس، بین روستائیان تحت پوشش این شبکه توزیع شده است.

برخورداری پور تصریح کرد: مجموع ارزش نهاده‌های دامی توزیع شده بالغ بر 40 میلیارد و 544 میلیون هزار ریال می‌باشد.

18 هزار و 370 هزار لیتر مواد سوختی مایع توسط تعاون روستایی استان مرکزی توزیع شدتانکر نفت‌کش در محور پلدختر- دره شهر واژگون شد؛ تلاش برای عدم سرایت مواد سوختی به رودخانه سیمره2 محموله مواد سوختی قاچاق در لرستان توقیف شد

انتهای پیام/864/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیتر مواد سوختی نهاده های دامی تعاون روستایی هزار لیتر توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

غلامعلی فتحی  با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.
مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امیدواریم در سال‌جاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.
فتحی گفت: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان