Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد ستوده در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به وضعیت ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان از روند کند اجرای این پروژه انتقاد کرد و اظهار داشت: پیمانکار پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور دشتستان موظف است تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ فاز نخست این مرکز درمانی را تکمیل کند و از حالت پروژه خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان ۱۷ شهریور دشتستان یکی از محدود پروژه‌هایی است که تخصیص اعتباری خوبی دریافت کرده است.

گفتنی است در این نشست دفتر فنی استانداری مکلف شد به‌صورت هفتگی فعالیت پروژه  از نظر تعداد نفرات و کیفیت کار گزارش دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان 17 شهریور برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ترویج و توسعه گیاهان دارویی و کم‌آب‌بر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی و حفظ و توسعه مزارع دشتستان در بخش زراعی و جلوگیری از ایجاد بیکاری ناشی از بحران آب و همچنین کمک به رفع محرومیت از جامعه، آماده همکاری برای سرمایه گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی به ویژه گیاهان دارویی و کم آب هستیم.

فرماندار دشتستان گفت: آماده‌ایم که زمینه سرمایه‌گذاری این مجتمع را با هدف محرومیت زدایی و واگذاری فرصت‌های شغلی ایجاد شده به مددجویان کمیته امداد در حوزه کشاورزی فراهم آوریم.

در این نشست به پیشنهاد مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد جنوب کشور و موافقت فرماندار دشتستان، مقرر شد کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در شهرستان راه‌اندازی شود. و این مجتمع در شهرستان در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.

کد خبر 6084709

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • لایروبی همه زهکشی‌های دشتستان تا سال ۱۴۰۵ تکمیل می‌شود
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد