Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ نادر حسین‌زاده گفت: علی‌رغم محدودیت‌های موجود در تأمین مواد اولیۀ موردنیاز، شرکت فولاد تاراز چهار محال به همت کارکنان توانمند و زحمتکش و دلسوز خود توانست تولید ماهانۀ خود را نسبت به رکورد قبل که در آذر ماه سال ۹۸ ثبت شده بود، به میزان ۳ درصد ارتقا دهــد و با تولید  18 هزار و 549 تن رکورد ماهانۀ جدیدی ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت در صورت در اختیار داشتن کلاف گرم و کلاف سرد (خام) توانایی افزایش تولید محصول گالوانیزه در ماه‌های آینده را خواهند داشت.

حسین‌زاده کسب این موفقیت ر ا مرهون هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بخش‌های تولید و تعمیرات و تمامی واحدهای پشتیبانی شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد در ادامه نیز شاهد بهبود مستمر در تمام فعالیت‌های شرکت باشیم.

 

پربیننده ترین چرا موبایل همپای دلار ارزان نشد؟/ زمان خرید گوشی فرارسید استفاده از ماده ۲۳۴برای پاسخگویی وزیر اقتصاد در خصوص مشکلات بورس/ نرخ‌گذاری دستوری فولاد به بازار سرمایه آسیب زد رییس جدید سازمان خصوصی‌سازی منصوب شد ساماندهی بازار فولاد با عرضه کافی در بورس کالا و ‌همرسانی تقاضا و عرضه نابسامانی تولید با تعدد سامانه‌ها/ سامانه بهین یاب باری بر دوش تولیدکننده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد قیمت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران