Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های جوانان باشگاه‌های هندبال کشور راه یافت.

تیم هندبال جوانان فرازبام خائیز دهدشت که جهت شرکت در مسابقات جوانان باشگاههای کشور در استان قم بسر میبرد امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه در سومین دیدار خود توانست تیم ملاثانی باوی از استان خوزستان را با نتیجه ۳۲ بر ۱۵ شکست دهد و به جمع هشت تیم پایانی مسابقات جوانان باشگاههای راه پیدا کند و با پنچ امتیاز در صدر جدول گروه دوم این مسابقات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جوانان فراز بام در اولین دیدار خود با نتیجه ۲۰ بر ۲۰ مقابل تیم شهرداری جهرم متوقف شد و در دومین دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ تیم درخشان کویر گرمسار را شکست دهد.

تیم جوانان فراز بام خائیز دهدشت فردا برای سرگروهی و ادامه صدر نشینی باید به مصاف تیم اندیشه شهرکرد از استان چهارمحال بختیاری برود.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از یکم بهمن ماه الی هشتم بهمن ماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت هندبال استانی ورزشی خائیز دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت