Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر یکشنبه در دیدار جمعی از روحانیون فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با یاد خاطراتی از شهید آیت الله سعیدی گفت: شهید سعیدی شخصیتی بود که عمل و فعالیت او با پوشش، ظرافت و دقتی که داشتند در جامعه تأثیر گذار بود.

رئیس قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به راه اندازی قرارگاه ۱۹ دی در یک سال و نیم گذشته و تقویت ساختار این قرارگاه در هفته گذشته با مسئولیت گرفتن سردار شاه چراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب و استقرار آن در دفتر امام جمعه برای پیگیری کامل منویات رهبری در خصوص قم افزود: این قرارگاه آمادگی کاملی برای همکاری با گروه‌های جهادی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح‌های ارائه شده در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در امر به معروف و نهی از منکر باید تمرکز بر روی محتوای کار باشد تا تأثیر واقعی را به دنبال داشته باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: کسی که آمر به معروف است اول باید خودش آمر باشد و بعد باید بداند چگونه آمر باشد و صرف امر به معروف کردن تنها بدون رعایت و یادگیری نکات مهم در امر به معروف و نهی از منکر کار گشا نخواهد بود.

وی افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیار مهمی است که در صورت بی‌توجهی به آن، آسیب‌های زیادی در جامعه رواج خواهد یافت.

کد خبر 5130028

منبع: مهر

کلیدواژه: قم امام جمعه قم ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز گرگان دهه فجر بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا قوه قضاییه شهرستان کرج مشهد برف و کولاک امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا مهرافروز افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی است.

او اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این زمینه ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز گفت: امسال در زمینه پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

او گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

مهرافروز گفت: علاوه برآن، ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های زیر حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا