Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خلیلی ، پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دیدار حساس سرخپوشان پایتخت برابر آلومینیوم اراک معتقد است بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس به سود این تیم است. خلیلی همچنین به بهانه جویی رقبا علیه پرسپولیس پس از موفقیت های اخیر این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محسن خلیلی پیشکسوت پرسپولیس در آستانه بازی سرخپوشان با آلومینیوم اراک در صحبت هایی عنوان کرده است بازگشت مهدی ترابی می‌تواند به این تیم کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خلیلی به افرادی اشاره می کند که ناکامی‌های خود را گردن پرسپولیس می‌اندازند. او در این زمینه گفت :

“چند سالی است که بعد از موفقیت‌های پرسپولیس بعضی‌ها ناکامی‌های خودشان که به خاطر عدم برنامه‌ریزی، تصمیمات اشتباه و اشتباهات فردی بوده را به پرسپولیس ربط می‌دهند. این افراد عادت کرده‌اند با بردن نام بزرگ پرسپولیس فرار رو به جلو کنند و اذهان عمومی و هوادارانشان را فریب بدهند، اما خوشبختانه کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان به این مسائل آگاه هستند و اسیر شیطنت‌های آن‌ها نمی‌شوند.”

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی فردای این تیم مقابل آلومینیوم اراک هم اظهار کرد :

“همه می‌دانیم که تمام بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. هر تیمی هم که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه‌اش بیشتر می‌شود و به خاطر همین تمام بازی‌ها سخت است. با اینکه یکی، دو بازیکن اصلی را در این بازی در اختیار نداریم اما چاره‌ای نیست و نمی‌شود کاری کرد، با وجود کمبود بازیکن قطعاً بچه‌ها با تمام توانشان به زمین می‌روند تا به پیروزی برسند.”

خلیلی همچنین درباره احتمال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس نظر جالبی دارد. او در این زمینه گفت :

“تصمیماتی که در حوزه پرسپولیس گرفته می‌شود ابتدا باید به نفع باشگاه و تیم باشد. ترابی بازیکن پرسپولیس بوده و قبلاً کیفیتش را نشان داده به نظرم بازگشت ترابی می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد. ضمن اینکه ترابی مورد تایید کادر فنی هم هست.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن خلیلی آلومینیوم اراک مهدی ترابی پرسپولیس آلومینیوم اراک پرسپولیس محسن خلیلی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن خلیلی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در لیگ هفتم عنوان آقای گلی را هم کسب کرده بود، با حضور در دفتر علی دایی با او دیدار کرد.

دایی و خلیلی در لیگ ششم همراه با تیم سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در سال 89 هم در پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافتند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896040

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود