Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@22:52:25 GMT

به لیگ آزادگان خوش آمدید؛ ما را هم ببینید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۵۸۷

فردا همزمان با سه بازی لیگ برتر، بازی های لیگ آزادگان هم برگزار می شود.

لیگ آزادگان فردا در هفته یازدهم پیگیری می شود. مهم ترین بازی فردا را می توان جدال هوادار و استقلال خوزستان دانست که در رده اول و دوم جدول حضور دارند. 

به گزارش طرفداری؛ دیگر تیم های مدعی لیگ، یعنی مس کرمان، فجر سپاسی، پارس جنوبی و ملوان نیز در دیدارهایی به مصاف رقبای خود می روند و امیدوارند که با لغزش دیگر مدعیان در دیگر بازی ها موفق شوند که در کورس قهرمانی از حریف خود پیشی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه بازی های فردا به شرح زیر است. گفتنی است همه بازی ها راس ساعت 14 برگزار می شوند.

گل ریحان قشقایی شیراز شهرداری آستارا ملوان مس کرمان آرمان گهر شاهین بوشهر رایکا بابل فجر سپاسی خیبر خرم آباد هوادار استقلال خوزستان استقلال ملاثانی بادران تهران خوشه طلایی ساوه چوکا تالش نود ارومیه پارس جنوبی

 

اخبار داغ 

رد پای مدیرعامل باشگاه در اشتباهات داوری علیه یک تیم لیگ برتری جمله ای که فرشید باقری را خانه نشین کرد: ما سکونشینان، هم استقلال را می بریم، هم پرسپولیس را! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!

مهدی محمدی تحلیل‌گر ارشد مسائل استراتژیک گفت: خلاصه داستان این است: پاسخ ایران باید به گونه‌ای انجام می‌شد که منجر به تغییر اساسی محاسباتی شود که رژیم بر اساس آن تصمیم گرفت به دمشق حمله کند. مسئله این بود که چنین حملاتی نباید تکرار، و راهبرد ‘نبرد در منطقه خاکستری’ که بیش از ۶ سال است جریان دارد باید متوقف شود.

وعده صادق با لحاظ سه ویژگی گستردگی، حمله از خاک و اصابت دقیق به اهداف، این ماموریت را بر عهده گرفت. هدف، ایجاد معادله‌ای جدید بود که ضربه موثر را در مقابل هر نوع عملیات ‘واقعی’ در منطقه خاکستری از جانب رژیم قرار بدهد و معتبر کند.

رژیم به دلیل ترس از جنگ، مشکلات سیاسی و عدم همراهی امریکا نهایتا تصمیم گرفت یک پاسخ ‘فیک’ بدون پذیرش مسئولیت، به ایران بدهد. از منظر استراتژیک این برای ایران یعنی معادله‌ای که در پی آن بود برقرار شده و اسراییل در چارچوب محاسباتی مدنظر ایران تصمیم گرفته است.

صبح امروز هدف رژیم این بود که ‘دسترسی’ خود را در ایران نشان بدهد، اما عملا نشان داد پذیرفته خطای برآورد قبل از حمله دمشق را نباید تکرار کند. با تغییر محاسبات دشمن، هدف ایران محقق گشت. اینجاست که می‌توان گفت معادله برقرار شده و تمام. به عصر ‘پساوعده صادق’ خوش آمدید!

دیگر خبرها

  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم