Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی در نشست هماهنگی پیش از بازی برابر آلومینیوم ابراز امیدواری کرد اتفاقات چند دیدار اخیر برای آنها تکرار نشود و شاهد قضاوتی عادلانه باشند.

به گزارش “ورزش سه”، مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه جلسه هماهنگی دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک با اشاره به استقبال گرم هواداران در اراک از آنها قدردانی کرد و عذرخواهی کرد که اعضای تیم به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان حضور در کنار آن‌ها را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین برای تمام بیماران کرونایی و به طور ویژه حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان آرزوی سلامتی کرد. 

 

افشین پیروانی در ادامه گفت: ما امیدواریم در بازی فردا، هر دو تیم شرایط عادلانه و داوری بدون اشتباهی را تجربه کنند و هیچ یک از این ناحیه دچار زیان نشود. چون پرسپولیس به‌‌خصوص در سه بازی گذشته به شدت از ناحیه اشتباه داوری متضرر شده است. در این بازی هم در حالی حضور پیدا می‌کنیم که تبعات اشتباه داوری در بازی گذشته همراه ما است و فشار فوتبالی و عصبی ناشی از آن اشتباه، روی آسیب‌دیدگی مهره‌های کلیدی ما موثر بود.

 

افشین پیروانی با اشاره به اتفاقات چند وقت اخیر گفت: متاسفانه بعضی افراد هم از روش نخ‌نما شده استفاده می‌کنند و برای توجیه عملکرد خود یا صرفا فشار روی داوران، در حالی از اشتباهات داوری صحبت می‌کنند که نه تنها اشتباه داوری به زیان آن‌ها تمام نشده که به سود آن‌ها نیز رقم می‌خورد.

افشین پیروانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تهران افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • سروده‌ی افشین علا درباره عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب
  • سوت سرنوشت