Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:43:05 GMT

کلوپ: احتیاجی نیست کسی نگران ما باشد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۶۵۵

کلوپ: احتیاجی نیست کسی نگران ما باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است با وجود شکست برابر منچستر یونایتد نکات مثبت زیادی در عملکرد تیمش مشاهده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه روند ناامیدکننده خود طی هفته های گذشته امشب در چهارچوب رقابت های دور پنجم جام حذفی انگلیس با نتیجه 3-2 از رقیب دیرینه خود یعنی منچستریونایتد شکست خورد تا از گردونه مسابقات کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیورپول بعد از برد هفت گله برابر کریستال پالاس 7 بازی انجام داده که تنها در یکی از آنها پیروز از زمین مسابقه خارج شده که آن هم در برابر تیم زیر 23 سال استون ویلا بوده است. یورگن کلوپ درباره نگرانی‌ها بابت فرم لیورپول گفت: " احتیاجی نیست کسی نگران ما باشد. ما هرگز به گذشته فکر نمی کنیم و تنها به دنبال پیروزی در مسابقات آینده هستیم. به طور کلی فکر می کنم که راه درستی را می رویم.

 

 

 

 

معتقدم تا حدودی پیشرفت کرده ایم اما هنوز هم برای بهتر شدن جا داریم. از طرفی می‌دانیم برای پیشرفت باید چه کارهایی انجام دهیم."

 

شکست برابر منچستر یونایتد: " در این بازی اتفاقات مثبت زیادی را شاهد بودیم اما نتیجه مسابقه آن چیزی نبود که ما به دنبالش بودیم. فرصت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما فقط دو گل زدیم. این در حالی است که حریف سه بار موفق به گلزنی شد. همچنین فکر می کنم در مقابل دروازه خودی مرتکب چند اشتباه بد شدیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد."

 

 

 

 

گل سوم منچستریونایتد: " نمی‌دانم این ضربه آزاد به درستی برای حریف اعلام شد یا خیر زیرا نتوانستم به درستی این صحنه را نگاه کنم."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در ماه ژانویه اعلام کرد که تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل گرفته و بازیکنان این تیم از همان زمان تمام تمرکز و انرژی‌شان را روی کسب جام قهرمانی برای رقم زدن بهترین وداع ممکن با او گذاشتند. 

در حالی که شش بازی تا پایان این مسابقات زمان باقی مانده، لیورپول با قبول شکست در بازی این هفته برابر کریستال پالاس در جایگاه سوم قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با آرسنال هستند و دو امتیاز با منچسترسیتی که در حال حاضر در صدر جدول ایستاده است فاصله دارند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای درباره شرایط این تیم اظهار داشت:« داشتن تجربه حضور در کورس قهرمانی می‌تواند کمک بزرگی برای عبور از خط پایان به شما کند اما مشخصا آرسنال و منچسترسیتی هم این تجربه را از حضور در کورس قهرمانی فصل گذشته دارند. 

من فکر می‌کنم این مسئله که کلوپ قرار است در پایان فصل از لیگ برود تاثیر زیادی روی این کورس قهرمانی گذاشته است. این ترس وجود دارد که ماه می شروع شود و هنوز همه چیز نزدیک به هم باشد و در این صورت استرس این که شرایط چطور خواهد شد بیشتر می‌شود.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟