Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هتل امیرکبیر برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب یک‌شنبه در هتل امیرکبیر این شهر محل اقامت دو تیم، داوران و عوامل برگزاری مسابقه از فدراسیون و سازمان لیگ، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، از پرسپولیس، افشین پیروانی و علیرضا اشرف حضور داشتند و غلامرضا سلیمانی ناظر دیدار، ریاست جلسه را عهده‌دار بود.

حسین نجاتی نیز به عنوان ناظر داوری شرکت داشت. بنابر تصمیم‌های اخذ شده، پرسپولیس و آلومینیوم در بازی فردا دوشنبه، به ترتیب، یک‌دست سرخپوش و سفیدپوش خواهند بود. دروازه‌بان‌ها نیز سبز و مشکی به تن خواهند کرد. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جریان نشست از استقبال هواداران پرسپولیس در اراک قدردانی نمود و عذرخواهی کرد که اعضای تیم به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان حضور در کنار آن‌ها را نداشتند.

وی همچنین برای تمام بیماران کرونایی و به طور ویژه حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان آرزوی سلامتی کرد. افشین پیروانی در ادامه گفت:

ما امیدواریم در بازی فردا، هر دو تیم شرایط عادلانه و داوری بدون اشتباهی را تجربه کنند و هیچ یک از این ناحیه دچار زیان نشود. چون پرسپولیس به‌‌خصوص در سه بازی گذشته به شدت از ناحیه اشتباه داوری متضرر شده است. در این بازی هم در حالی حضور پیدا می‌کنیم که تبعات اشتباه داوری در بازی گذشته همراه ما است و فشار فوتبالی و عصبی ناشی از آن اشتباه، روی آسیب‌دیدگی مهره‌های کلیدی ما موثر بود.

افشین پیروانی خاطر نشان کرد:

متاسفانه بعضی افراد هم از روش نخ‌نما شده استفاده می‌کنند و برای توجیه عملکرد خود یا صرفا فشار روی داوران، در حالی از اشتباهات داوری صحبت می‌کنند که نه تنها اشتباه داوری به زیان آن‌ها تمام نشده که به سود آن‌ها نیز رقم می‌خورد. در پایان این جلسه، تاکید شد که این بازی کاملا بدون تماشاگر است و از نیروی انتظامی خواسته شد با جدیت و برای حفظ سلامت عمومی از ورود تماشاگران و دیگر عواملی که خارج از سهمیه‌های تعیین شده برای دو تیم قصد حضور در ورزشگاه را دارند، جلوگیری کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس آلومینیوم اراک افشین پیروانی آلومینیوم اراک افشین پیروانی پرسپولیس لیگ برتر افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد

دانیال اسماعیلی‌فر که در جریان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حرکتی حاشیه ای اجام داده بود یک جلسه به طور قطعی محروم شد و بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را از دست داد. درواقع برای دانیال محرومیتی مشابه امید نورافکن درنظر گرفته شد.

با این حساب ویرا باید در بازی جام حذفی مقابل نماینده اراک از وجود وحدت هنانوف به جای اسماعیلی‌فر استفاده کند.بازیکنی که در سال جدید کمتر بازی کرده اما هر وقت به میدان رفته نسبتا خوب بازی کرده است.

پرسپولیس در لیگ برتر به آلومینیوم باخته بود و حالا برای انتقام آن شکست به اراک می رود تا در جام حذفی مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد. جالب این که عنوان شده بود جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود.

 

منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد