Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@14:58:53 GMT

عنابستانی : در حال جمع و جور کردن کار هستیم/ تا شب بیانیه می‌دهم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۷۷۲

عنابستانی : در حال جمع و جور کردن کار هستیم/ تا شب بیانیه می‌دهم

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ صیح امروز سردار حمیدی رییس پلیس راهور ناجا گفته مدارک به اندازه کافی وجود دارد که نشان می‌دهد علی اصغر عنابستانی به صورت سرباز امیدی اکبری سیلی زده است. 

سردار حمیدی با بیان اینکه «کار سرباز ما کاملا درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که بدون مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد» گفته مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملا کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی دراین‌باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیگیری موضوع با علی اصغر عنابستانی نماینده اصولگرای سبزوار صحبت کردیم. او در واکنش به سخنان سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران به رویداد۲۴ می‌گوید: سخنان پلیس راهور ناجا را شدیدا تکذیب می‌کنم.

عنابستانی می‌گوید: تا شب مشغول جمع و جور کردن کارها هستیم و ناجا هم کارهایش را انجام می‌دهد ما هم تا شب بیانیه‌ای صادر می‌کنیم که کل ماجرا در آن توضیح داده شده است.

عنابستانی در پاسخ به اینکه منظورش از «جمع و جور کردن کارها» چیست، توضیحی نداد و تنها اعلام کرد که بیانیه مربوط به این ماجرا تا شب صادر خواهد شد.

اخیرا فیلمی از علی اصغر عنابستانی منتشر شده که در آن او قصد داشته از خط ویژه بگذرد، اما سرباز راهور ناجا جلوی او را گرفته است. شاهدان محلی گفته‌اند عنابستانی به صورت سرباز سیلی زده است.

فیلم درگیری نماینده مجلس با مامور راهور ناجا کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت