Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر عنابستانی در توییتی به ماجرای برخوردش با مأمور راهور پلیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر عنابستانی در صفحه رسمی توییتر خود در واکنش به برخوردش با مأمور راهور که اخیرا در فضای مجازی مسئله ساز شده بود، نوشت:«بهش می‌گفتند؛ دیکتاتور، مرفه، پولدار! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی‌دی؟ تاکی سکوت؟ می‌گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! ‏دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده! شهید بهشتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایسنا، از روز شنبه ۴ بهمن فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن سرباز مدعی است که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است. گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.

انتشار این فیلم و اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم مواجه شده و تقاضای برخورد با این نماینده مجلس از سوی مردم مطرح می‌شود. البته در فیلم صحنه برخورد فیزیکی عنابستانی با سرباز وظیفه دیده نمی‌شود، اما چند نفر از حاضران در محل شهادت می‌دهند که این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی اصغر عنابستانی مجلس شورای اسلامی شهيد بهشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوالی بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری با یک موتورسیکلت در محدوده خیابان طیب شهر اصفهان برخورد که در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاده و در همین حین یک دستگاه اتوبوس با وی برخورد که متأسفانه بر اثر شدت صدمات وارده در دم فوت می‌کند.

وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه تصادف افزود: پس از بررسی دقیق توسط کارشناسان، علت تامه این تصادف منجر به فوت، عدم رعایت حق تقدم توسط راننده خودرو سواری تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامی رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچک‌ترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تأثیرگذار باشند برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6079062

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برادر سرباز
  • زخمی شدن یک سرباز زن صهیونیست در جنوب نابلس