Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز یکشنبه رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت ترور یکی از مقامات جنبش اسلامی در شهر «یافا» در مرکز سرزمین‌های اشغالی دانست.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، حماس در بیانیه‌ای گفت: «ما جنایت فجیع ترور محمد ابونجم یک مقام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را آن هم در روز روشن در شهر یافا به شدت محکوم می‌کنیم و رژیم اشغالگر را مسئول کامل این جنایت می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این جنبش درباره نقشه شوم رژیم اشغالگر برای تصفیه رهبران و چهره‌های فلسطینی به خصوص فعالان در زمینه دفاع از قدس و مسجد الاقصی هشدار داد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز یکشنبه اعلام کرد که ابونجم در بیمارستان ولفسون شهر تل‌آویو بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت. این روزنامه گفت که ابونجم به همراه یک نفر دیگر (که نام او را نبرد)،  روز یکشنبه در یکی از خیابان‌های شهر یافا هدف تیراندازی قرار گرفت.

به نوشته این روزنامه، پلیس اسرائیل معتقد است که این حادثه جنایی است و در جستجوی عاملان تیراندازی است.

جنبش اسلامی در داخل فلسطین به رهبری شیخ «رائد صلاح» از مهم ترین جنبش‌های سیاسی است که مسئولیت دفاع از مسجد الاقصی را برعهده دارند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین یک مقام جنبش اسلامی ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشار‌های وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روز‌های آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نیتسح یهودا را تحریم کند.

وی ادامه داد: سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • واکنش جنبش حماس به کشف گور جمعی در خان یونس
  • اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی
  • مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است