Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:18:03 GMT

کش‌و قوس‌های اصلاح‌طلبان با برخی دولتمردان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۹۷۰

کیهان: یک روزنامه زنجیره‌ای می‌گوید: پروژه جداسازی اصلاح‌طلبان و اصلاحات از دولت کلید خورده است.
آرمان با اشاره به کش‌و قوس‌های اخیر میان این طیف و برخی دولتمردان نوشت: اگرچه دولت با حمایت اصلاح‌طلبان روی کار آمده، در روزهای منتهی به انتخابات به نظر می‌رسد برخی چهره‌های مطرح این جریان تلاش می‌کنند با اجاره‌ای خواندن دولت و برداشتن حمایت حزبی، مسیر خود را برای کسب رای در انتخابات 1400 هموار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه چنین رویکردی نمی‌تواند نافی حمایت احزاب و افراد سرشناس اصلاحات از دولت در انتخابات‌ها باشد، باید این نکته را در نظر گرفت که افراد قابل و توانمند کشور نیز اعتماد خود را به حمایت اصلاحات از دست می‌دهند.
به نظر می‌رسد عده‌ای کامیابی خود را در انتخابات 1400 در گروه فاصله گرفتن از دولت ارزیابی می‌کنند. اما جدا کردن مسیر اصلاح‌طلبان از دولت، این هراس را در دل افراد شایسته و دارای صلاحیت جریان اصلاحات به وجود خواهد آورد که در صورت نارضایتی اصلاح‌طلبان از دولت تحت حمایت آن‌ها، مساعدت این جریان به تقابل بدل خواهد شد. همین امر اعتماد به جریان اصلاحات را میان بدنه مردمی دچار آسیب می‌کند و از سوی دیگر افراد توانمند با ملاحظات بیشتری حاضر به نامزدی از سوی این جریان می‌شوند. با تمامی این احوال دولتی‌ها در قبال رویکرد اصلاح‌طلبان ساکت نبودند. محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌‌جمهوری در واکنش به اظهارات مذکور تصریح کرد: آنها با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشته‌اند و فعالیت‌های آنها در چه حدی بوده است. این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفته و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شده‌اند و حرف‌های بی‌ربط می‌ز‌نند و الان که زمان انتخابات شده در پی یک سری حرف‌های بی‌پایه و اساس هستند.»

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان دولت اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا

به گزارش قدس آنلاین، حمید کاشانی با بیان اینکه نیمه اول هر سال در کشور مصرف تخم مرغ کاهشی می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته دولت برای تداوم و پایداری تولید با خرید تضمینی تخم مرغ از مرغداران از آنها حمایت می کرد که البته این خرید به صورت محدود صورت می‌گرفت.

وی افزود: امسال اما با وجود اینکه به جهادکشاورزی نامه‌ای ارسال و از آنها درخواست کردیم که تخم مرغ های مازاد را خریداری کنند، هنوز خبری نشده است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران تصریح کرد: تولیدتخم مرغ در کشور ۲۰ ماه طول می‌کشد و نمی‌توانیم هنگامی که مصرف تخم مرغ کاهشی می‌شود تولید را کم و گله‌ها را حذف کنیم. گله‌ها باید حفظ شوند تا تولید پایدار بماند.

وی در ادامه گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری در حال حاضر به کیلویی ۳۲ هزار تومان رسیده این در حالیست که قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران حدودا کیلویی ۶۰ هزار تومان است. این یعنی تخم مرغ ۵۰ درصد قیمت واقعی فروخته می‌شود.

کاشانی با بیان اینکه قرار بود قیمت تخم مرغ تا پایان عید فطر ثابت بماند و بعد از آن اصلاح شود، گفت:سال گذشته ۳ بار مواد اولیه افزایش رسمی پیدا کرد ولی تخم مرغ گران نشد. منتظریم برای امسال قیمت جدید تخم مرغ متناسب با قیمت مواد اولیه اصلاح شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به نفع جهش تولید است
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • امت اسلامی مسئولیت بزرگی در حمایت از فلسطین بر دوش دارد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها