Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش مقابل الچه اعتراف کرد که دروازه‌بان آلمانی کاتالان‌ها در این بازی منجی آنها شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان پس از پیروزی 2 بر صفر یکشنبه شب بارسلونا در خانه ایبار در دیداری از هفته بیستم لالیگا، با اشاره به نقش پررنگ مارک آندره‌تراشتگن درون دروازه بارسلونا برای بسته نگه داشتن دروازه این تیم به خبرنگاران گفت: خوشحالم که بازی را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اخیر شکست‌های زیادی داشتیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم. امروز بهتر از حریف بودیم و برای رسیدن به گل صبوری کردیم. تملک توپ بیشتری هم داشتیم. گلزنی بسیار سخت بود، چون حریف با کلی بازیکن دفاع می‌کرد. در نهایت اما ما به خوبی حریف را تحت فشار گذاشتیم. آنها موقعیت‌های زیادی نداشتند.

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: حریف فقط یک موقعیت داشت که حاصل یک اشتباه بزرگ از سمت مدافعان ما بود، اما تراشتگن در آن موقعیت تک به تک عالی عمل کرد. خوش‌شانس هستیم که چنین دروازه‌بان خوبی داریم، وگرنه حریف بازی را مساوی می‌کرد. از نظر دفاعی هم البته به جز آن یک مورد، عملکردمان خوب بود. بهترین چیز درباره بازی امشب ما پرسینگ و حرکات بدون توپ‌مان بود که ما را سزاوار کسب پیروزی می‌کرد.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

کومان با اشاره به گل اول تیمش که توسط هافبک هلندی تیم فرنکی دیونگ رقم خورد هم گفت: سه مهاجم برای ما کافی نیست. پس باید هافبک‌های‌مان هم در گلزنی به آنها کمک کنند. اینکه دیونگ روی دور گلزنی و گل‌سازی افتاده خوب است. من دوست دارم که هافبک‌های تیمم هم خودشان را به محوطه جریمه برسانند.

کومان در پایان درباره امکان‌پذیر بودن جبران فاصله تیمش با اتلتیکومادرید صدرنشین هم گفت: تلاش‌مان را برای کسب مقام قهرمانی خواهیم کرد، اما این کار بسیار سختی است، چون اتلتیکومادرید هنوز هم با قدرت نتیجه می‌گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفته و با دو گل از میهمانش پیش افتاده است.

اتلتیکو که در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 2-1 برنده شده بود، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با استقبال گسترده طرفداران تیم آلمانی مواجه بوده و از ابتدا رو به بازی تدافعی آورده بود.

تاکتیک دفاعی سیمئونه اگرچه جلوی بیشتر حملات دورتموند را می‌گرفت اما نتوانست مانع از باز شدن دروازه‌‌شان شود و یان اوبلاک دو مرتبه تسلیم بازیکنان حریف شد.

اولین گل دورتموند روی پاس استادانه متس هوملس شکل گرفت. این مدافع باتجربه پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه، روی ارسال با بیرون پای راست به یولیان برانت را صاحب موقعیت کرد.

برانت در دقیقه 34 بعد از کنترل توپ به سمت دروازه چرخید و کمی توپ را جلو انداخت تا درحالیکه اکسل ویتسل با تکل بلند برای دفع ضربه او تلاش می‌کرد با ضربه محکم پای چپ علیرغم واکنش اوبلاک دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند.

گلزنی دورتموند کاملا روی روحیه بازیکنان اتلتیکو اثر گذاشت و شکل یکدستی که قبل از گل در زمین اجرا می‌کردند با اشتباهات پی‌ در پی همراه شد تا فرصت به ثمر رسیدن دومین گل آن‌ها هم ایجاد شود.

یولیان برانت در دقیقه 39 در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاسی که خارج از محوطه جریمه دریافت کرده بود با پشت پا در اختیار یان ماتسن قرار داد. ماتسن در فضای خالی مقابلش پیش رفت و تقریبا از موقعیتی که گل اول به ثمر رسیده بود با ضربه پرقدرت پای چپ دروازه اوبلاک را باز کرد.

این گل اتلتیکو را کاملا به عقب هُل داد و اندک تلاش تیم تحت هدایت دیه‌گو برای گلزنی تکرار نمی‌شد تا تلاش کنند در نیمه اول بیشتر از دو گل دریافت نکنند. اکنون تیم اسپانیایی در نیمه دوم تمام تلاشش را برای تغییر نتیجه بازی و عدم حذف از رقابت‌ها خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)