Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید قاطعانه به راه خود در لالیگا ادامه می دهد.

اتلتیکو مادرید موفق شد با کامبکی که مقابل والنسیا زد، از 18 بازی 47 امتیاز کسب کند و با یک بازی کمتر از رئال مادرید دوم جدولی، اختلاف خود را به 7 امتیاز برساند. والنسیا هم با 20 امتیاز در رده 14 باقی ماند.

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید - والنسیا تاریخ برگزاری: یکشنبه | 5 بهمن 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه وندا متروپولیتانو داور بازی: آقای ریکاردو دی بورگوس گلزنان: اوروش راسیچ ('11) | ژائو فلیکس ('23)، لوئیس سوارز ('54)، آنخل کوریا ('72) شرح گل ها

در دقیقه '11 والنسیا یک سوپرگل به ثمر رساند؛ پاس خوزه گایا پشت محوطه به اوروش راسیچ رسید تا با یک شلیک سر ضرب راه دور توپ را به گوشه دروازه یان اوبلاک بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه '23 اتلتیکو گل تساوی را به ثمر رساند؛ کرنر ارسالی خوب کوکه در تیر دوم با ضربه کف پای ژائو فلیکس همراه شد تا دروازه والنسیا باز شود.

در دقیقه '54 لوئیس سوارز باز هم گل تعیین کننده ای به ثمر رساند؛

در دقیقه '72 نفوذ مارکوس یورنته از سمت راست به محوطه والنسیا، پاس عرضی رو به بیرون او و ضربه بغل پای تمام کننده از آنخل کوریا که حساب کار را 3-1 کرد و خیال سیمئونه را از کسب یک برد دیگر راحت کرد.

اخبار داغ 

رد پای مدیرعامل باشگاه در اشتباهات داوری علیه یک تیم لیگ برتری جمله ای که فرشید باقری را خانه نشین کرد: ما سکونشینان، هم استقلال را می بریم، هم پرسپولیس را! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم

ریوخا موفق شد گل دوم تیمش را به زیبایی وارد دروازه اتلتیکو مادرید کند.

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان