Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمازدگی محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان تراژدی دردناکی است که هر ساله گریبان کشاورزان را می‌گیرد؛ امسال نیز به دلیل ضعف مدیریت در توزیع سوخت در گلخانه‌ها توسط نهادهای مسئول، بعضی از گلخانه‌ها خسارت بسیار زیادی را متحمل شدند. لفاظی دوباره وزیر خارجه فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران نماینده مجلس مجوز تردد در خط ویژه را نداشت ادبیات توهین آمیز را رئیس جمهور ۷ سال در کشور رایج کرد در برنامه تیتر امشب بررسی شد اما و اگر قیمت دستوری در بازار سرمایه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خسارت به مردم و کشاورزان لودابی توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گراب، علی محمد روستا در بازدید از منطقه لوداب و بررسی خسارات وارده ناشی از بارندگی اخیر، اظهار داشت: بارش‌های سیل‌آسا خسارت زیادی به مردم و کشاورزان در این منطقه وارد کرده است.

وی با اشاره به پراکندگی مناطق و روستاهای لوداب، افزود: بارش‌ها به زمین‌های زراعی و منازل مردم خسارت وارد کرده که از بنیاد مسکن خواستیم اقدامات لازم در خصوص گل و لای وارد شده به منازل مردم و زمین‌های کشاورزی انجام دهند و از انحراف آب جلوگیری کنند تا بیشترین از این به مردم خسارت وارد نشود.

روستا بیان کرد: چند پایه برق دچار شکستگی شدند و همین عامل موجب قطعی برق برخی از روستاهای لوداب شده بود که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چندین پایه و سیم برق به لوداب برده شد تا برق سریع وصل شود.

وی ادامه داد: انحراف رودخانه باعث آب شستگی جاده و خسارت زیاد به جاده روستای چین شده بود که راهداری با کمک بنیاد مسکن اقدامات مورد نیاز را انجام داد تا آب بیش از این به جاده خسارت وارد نکند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازگشایی دهانه پل روستای گرگیان گفت: باید پل استانداری در این روستا احداث‌ شود.

روستا ابراز کرد: قرار شد خسارت وارد شده به مردم و کشاورزان توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام شود تا از طریق کمک‌های بلاعوض یا اعطای تسهیلات خسارت مردم جبران شود.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور