Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم «بچه های طوفان» را بارانی ترین فیلم دهه های اخیر سینمای ایران توصیف کرد و گفت: فیلم معمایی تازه را در برخورد افراد با بحران ها روایت می کند.

به گزارش برنا، صادق دقیقی کارگردان فیلم «بچه‌های طوفان» با اشاره به سختی کار در محیط های کوستانی گفت: علاو بر وضعیت جوی حاکم بر کار تصویر بردای ر ۸۰ درصد فیلم باران داریم و دوستان به من گفتند این فیلم بارانی‌ترین فیلم دهه اخیر سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که پیشتر فیلم «مرده خور» را کارگردانی کرده بود، اضافه کرد: گاهی برای تصویربرداری یک سکانس فیلم چند کانتینر آب مصرف می کردیم. 

دقیقی با اشاره به نمونه های هالیوودی فیلم سینمایی «بچه های طوفان: گفت: این فیلم مانند نمونه های هالیوودی نیست که به یک بحران زیست محیطی اشاره می کند و قصه حول محور اتفاقی مانند سیل را زلزله می گذرد. در این فیلم در کنار ایجاد یک بحران ما داستانی را داریم که در هر مرحله معمای تازه ای گشوده می شود. 

وی در ادامه جلوه های ویژه را از مشخصات این فیلم دانست و اضافه کرد: امیدواریم زن بازیگر این فیلم در جشنواره دیده شود.

پروانه مرزبان؛ تهیه‌کننده فیلم «بچه های طوفان»  انتخاب بازیگر را چالشی برای ساخت این فیلم دانست و گفت: به دلیل دشواری کار، کار انتخاب بازیگر بسیار سخت بود.  پژمان بازغی در این فیلم  ساعت‌ها در دل لجن و باران حرکت می‌کرد.

وی افزود: نگاه بسیار مثبتی به جشنواره فیلم فجر۳۹ دارم، چرا که به دلیل شیوع کرونا مردم غم عظیمی در دل دارند و سینما و جشنواره‌ می‌تواند روحیه آن‌ها را عوض کند. برگزاری جشنواره فجر بسیار به‌جا بود تا جامعه سینمایی از رکود بیرون بیاید.

در فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» به تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان بازیگرانی همچون پژمان بازغی، رضا ناجی، مریم بوبانی، سوگل طهماسبی، ونوس حسن‌کانلی، پرهام دلدار و ... ایفای نقش کرده‌اند.

ویدیوهای دریافتی

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژمان بازغی پروانه مرزبان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بچه های طوفان صادق دقیقی بچه های طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!

سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» که این روز‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، شباهت زیادی به یک سکانس از سریال «جنتلمن» ساخته گای ریچی دارد.

جنتلمن یک مجموعهٔ تلویزیونی کمدی اکشن ساخته‌شده به‌دست گای ریچی برای نتفلیکس است. این مجموعه اسپین‌آفی از فیلم ریچی به همین نام در سال ۲۰۱۹ است. این مجموعه با بازی تئو جیمز در ۷ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد و شامل هشت قسمت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # سریال جنگل آسفالت ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر