Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان هنوز تصمیم برای ورود به انتخابات را نگرفته اند و هنوز برای ورود به انتخابات دلگرم نیستند.

«جلال جلالی زاده»، یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اهانت صورت گرفته در صدا و سیما به رئیس جمهور اظهار کرد: دوام و قوام هر جامعه ای بر مبنای اخلاق هست حالا این جامعه چه اسلامی و چه غیر اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جامعه اسلامی به هر صورت مسلمانان مدعی رعایت اخلاق و حرمت دیگران هستند مخصوصا کسانی که نام عالم دینی را یدک می کشند.

او گفت: بحث توهین به یک شخص در صدا و سیما که هزاران نفر می بینند و توهین به یک شخصیت حقیقی که در کشور ما نفر دوم و در کشورهای دیگر نفر اول است، موجب می شود که قبح این مسائل در کشور شکسته شود.

جلال زاده ادامه داد: یک اشاعه فحشا هم هست یعنی این حرف ها یا راست هست یا دروغ. اگر راست است که چگونه می شود در کشور اسلامی، رئیس جمهور دارای این صفت باشد و این به اصطلاح با شان و جایگاه یک عالم دینی نمی گنجد و دروغ هم باشد این یک تهمت است و شخصی که تهمت زده، باید در یک دادگاه محاکمه شود.

او تصریح کرد: این تهمت ها متاسفانه از جانب کسانی که است که از پست های قوی برخوردار هستند یعنی اگر به جای این آقایان دیگری این حرف ها را می زد، حتما مدعی العموم احضار و آن فرد توبیخ می شد. متاسفانه این افراد از پشتیبانی برخوردار هستند و این رفتارها روی کودکان و نوجوانان ما تاثیر منفی دارد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه بسیاری از اشخاص اصلاح طلب هستند که همگی از لحاظ قدرت، توانایی، مدیریت، سواد، تحصیلات، تخصص و تجربه آدم های خیلی برتری هستند، گفت: اصلاح طلبان از آمدن اصولگرایان به انتخابات ترس ندارند. ترسشان از رد صلاحیت ظالمانه ای هست که صورت می گیرد تا افراد ضعیف اصولگرا وارد صحنه و انتخاب شوند همانطور که نمایندگان مجلس انتخاب شدند. در انتخابات باید آزادی باشد و مقدمات و فضای مساوی برای طرفین باشد. من فکر می کنم اصلاح طلبان حتما پیروز میدان می شوند.

او متذکر شد: اصلاح طلبان هنوز تصمیم برای ورود به انتخابات را نگرفته اند و هنوز برای ورود به انتخابات دلگرم نیستند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلال جلالی زاده برای ورود به انتخابات اصلاح طلبان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل