Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل سایپا اظهار داشت: در خصوص نقاط ضعف استقلال همواره در طول فصل تذکراتی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان داده می‌شد. نمی گویم آنها این تذکرات را جدی نمی‌گرفتند اما به هر دلیلی که من نمی دانم، هنوز برخی از این مشکلات رفع نشده است. ۱۲ هفته فرصت خوبی برای رفع مشکلات تاکتیکی و از بین بردن نقاط ضعف است که متاسفانه در این تیم هنوز اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با همه این وجود، کمتر کسی فکر می‌کرد این مشکلات و ضعف‌ها منجر به شکست مقابل سایپا شود. شاگردان ابراهیم صادقی همه را غافلگیر کردند و بار دیگر برخی قوانین نانوشته در فوتبال را یادآوری کردند؛ قوانینی نظیر «تیمی که گل نزند، گل می خورد»، یا «غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه فوتبال» و البته قانونی که می‌گوید «نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت».

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاید بازیکنان استقلال که یک هفته قبل از این بازی تراکتور را در تبریز در پی ارائه یک بازی خوب و زیبا با شکست سنگینی مواجه کرده بودند، قدری دچار غرور کاذب شده بودند و تمرکز خود را برای این بازی از دست داده بودند. اینها تنها گمانه زنی‌هایی است که ما از بیرون می‌توانیم انجام دهیم. وگرنه واکاوی اصلی را تنها خود فکری و دستیارانش می‌توانند انجام دهند.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: آنچه ما از بیرون می‌بینیم و می‌توانیم تذکر بدهیم این است که؛ ۱- خط دفاعی استقلال باوجود تغییراتی که در ترکیب آن ایجاد می‌شود هنوز به نظم و هماهنگی نرسیده است. ۲- فقدان یک هافبک بازی‌ساز در مرکز زمین کاملاً به چشم می‌خورد، و ۳- هماهنگی کامل بین خطوط سه گانه به اندازه کافی نیست.

وی افزود: امسال بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است و امیدوارم فکری بتواند با رفع معایب تیمش، در پایان فصل جام قهرمانی را با آبی‌ها بالای سر ببرد.

کد خبر 5129245

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تکواندو کمیته ملی المپیک تیم فوتبال سایپا تهران کشتی آزاد علیرضا بیرانوند مهدی طارمی مهرداد میناوند ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود