Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان مشهدی دنبال ردی از پنج عضو خانواده خود است که به طرز مرموزی گم شده اند و خبری از گمشده ها در دست نیست.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،مرداد ماه امسال همسر و فرزندان به همراه خواهر و فرزند خواهر مرد جوان مشهدی گم شدند.

ردیابی ها برای پیدا کردن ردی از اعضای این خانواده آغاز شد اما با گذشت پنج ماه از وقوع حادثه هنوز هیچ نشانی از آنها پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات این حادثه را در این گزارش از زبان فرامرز بهرامی پدر این خانواده بخوانید.

خانواده ام از مهمانی برگشتند و ناپدید شدند

بهرامی در مورد گم شدن اعضای خانواده خود به خبرنگار رکنا گفت:«اواسط تابستان امسال یک شب به همراه همسر و فرزندانم و مادرم در منزل پدری ام بودیم.آخر شب زمانی که می خواستیم به خانه مان برگردیم من برای اینکه روز بعد راحت تر سرکار بروم همراه زن و بچه هایم نرفتم.آن شب خانه پدرم ماندم و همسرم و خواهرم با بچه ها به خانه ما رفتند اما صبح روز بعد خبری از آنها نشد.»

خبر دادند افراد گم شده به بم رفته اند

بهرامی در ادامه گفت:«اول موضوع گم شدن خانواده ام را زیاد جدی نگرفتم.با خودم فکر کردم شاید با هم جایی رفته اند و برمی گردند.اما ظهر همسایه ها با من تماس گرفتند و گفتند مقابل خانه تان شلوغ است.شوهر خواهرم که برادر همسرم هم هست،به خانه مان آمده بود تا دنبال زن و بچه اش بگردد.من هم آنجا رفتم و او تا چشمش به من افتاد با من درگیر شد چون از قبل بر سر موضوعی با هم اختلاف داشتیم.من جنگل بان بودم و اختلافی در جنگل پیش آمده بود که شوهرخواهرم را مقصر دانسته بودند.من هم این موضوع را به پدرم گفتم و دامادمان ناراحت شد.»

بهرامی در ادامه گفت:«بعد از آن درگیری چند روزی گذشت و هیچ خبری از گمشده ها پیدا نشد تا اینکه دامادم به من گفت یکی از دوستان خانوادگی مان که ساکن شهر بم است با او تماس گرفته است.آن دوست به دامادمان گفته بود که خانواده ما به بم رفته اند و از او خواسته بودند دنبالشان برود اما او نتوانسته بود و دیگر از اعضای خانواده ام خبری نشده بود.برقراری تماس آنها را پرینت تلفن هم ثابت می کرد که از یک آژانس با آن فرد تماس گرفته بودند.برای همین مدتی بعد از آن فرد به عنوان آدم ربایی شکایت کردیم اما چون مدارکی علیه او وجود نداشت قرار منع تعقیب صادر شد.»

گم شدن 5 عضو یک خانواده با هفتاد میلیون تومان طلا

بهرامی گفت:«روز گم شدن اعضای خانواده ام وقتی وارد خانه مان شدیم،رختخواب آنها پهن بود اما زیر پتو بالش گذاشته بودند.کمد به هم ریخته بود و مدارک بیرون ریخته شده بود.طلاها که حدود هفتاد میلیون تومان ارزش داشت و کاغذ خرید آنها هم در کمد نبود.»

وی در ادامه افزود:«در این مدت نشانه های ضد و نقیضی دیده ام که احساس می کنم اعضای خانواده ام چیزی را از من پنهان می کنند.مثلا همان روزهای اول متوجه شدم که همسرم همان شب با مادرمان تماس گرفته بوده است.او اول تماس همسرم را انکار کرد اما بعد گفت می خواستند حالم را بپرسند.یک بار هم دامادمان به بهانه ای از من خواست تصویر مدارک بچه ها را برایش بفرستم.از طرفی پدرم می گفت این اواخر همسرم با برادرش خیلی پچ پچ می کرده است.من با همسرم مشکلی نداشتم اما فکر می کنم شاید به خاطر اختلافی که دامادمان با من داشت این برنامه را ترتیب داده است.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گمشده گمشده اخبار حوادث پدر خانواده طلا فیلم یک خانواده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل کرونا تجاوز آزار شیطانی زندگی قیمت فیلم خانواده عکس تجاوز جنسی اعضای خانواده خانواده ام گم شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زمستان سال ۱۴۰۰ مردی ۵۰ ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است. پس از آن مأموران پلیس اسلامشهر به محل که آپارتمانی ۴ طبقه بود رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی حدودا ۴۰ ساله به نام بهروز در محل جان باخته و همسر اکبر به نام مریم هم در حالت نیمه‌جان روی پله‌های راهرو افتاده است.

بیشتر بخوانید: مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات

در ادامه جسد بهروز با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مریم از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و اکبر نیز در محل جنایت دستگیر شد.

وی پس از انتقال به پلیس آگاهی، ضمن اعتراف به قتل، در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از ۲ سال قبل به همسرم مشکوک شده بودم و بعد از مدتی در تلفن همراه همسرم به شماره و پیامک‌هایی برخوردم که با اسم یک زن ذخیره شده بود، اما وقتی با آن شماره تماس گرفتم، یک مرد پاسخم را داد. در ادامه با شکایت من و محکومیت مریم به شلاق پرونده بسته شد و او قول داد که دیگر خطا نکند.

وی ادامه داد: روز حادثه سرزده به خانه برگشتم و صدای پچ‌پچ دو نفر راشنیدم. بعد هم همسرم در را باز کرد و نگرانی را در چهره‌اش دیدم. به سراغ اتاق‌ها و کمد دیواری رفتم اما کسی آنجا نبود و قرار شد همسرم را به کلاسش برسانم اما به یکباره احساس کردم کسی در خانه است و همسرم می‌خواهد به بهانه کلاس رفتن من را از خانه بیرون ببرد. همان موقع صدایی از داخل سرویس بهداشتی شنیدم و فهمیدم کسی داخل آنجاست.

متهم گفت: به باجناقم زنگ زدم و خواستم به خانه ما بیاید. او هم ۵ دقیقه‌ای خودش را رساند. بعد به‌سرعت به آشپزخانه رفتم و چاقویی را برداشتم و به سمت سرویس بهداشتی دویدم که مریم سعی داشت مانع ورودم شود و در نهایت با زور در را باز کردم و مرد غریبه‌ای را دیدم و چند ضربه چاقو به او زدم. بعد هم سراغ مریم رفتم و به او هم چاقو زدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه مأموران سراغ خانواده مقتول رفتند و مشخص شد که او همسر و دو فرزند دارد. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه دادگاه

در این جلسه مادر مقتول درخواست قصاص کرد. پس از آن متهم با پذیرش اتهامش گفت: از قتل نه‌تنها پشیمان نیستم، بلکه اگر او ۱۰ بار دیگر هم زنده می‌شد باز هم او را می‌کشتم. با پایان دفاعیات متهم، قضات ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه بعدی و تحقیقات بیشتر موکول کردند.

دومین جلسه دادگاه

در این جلسه بار دیگر مادر قربانی درخواست قصاص کرد. بعد از آن دوباره متهم به جایگاه رفت و اظهاراتش را در مراحل بازجویی و جلسه اول رسیدگی تکرار کرد.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به قصاص و همچنین حبس و دیه محکوم کردند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228025 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج