Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس با محکوم کردن ترور "محمد ابونجم" از مقامات فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول این ترور دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حماس در بیانیه‌ای گفت: «ما جنایت فجیع ترور محمد ابونجم یک مقام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را آن هم در روز روشن در شهر یافا به شدت محکوم می‌کنیم و رژیم اشغالگر را مسئول کامل این جنایت می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این جنبش درباره نقشه شوم رژیم اشغالگر برای تصفیه رهبران و چهره‌های فلسطینی به خصوص فعالان در زمینه دفاع از قدس و مسجد الاقصی هشدار داد.

ابونجم به همراه یک نفر دیگر روز یکشنبه در یکی از خیابان‌های شهر یافا هدف تیراندازی قرار گرفت. جنبش اسلامی در داخل فلسطین اشغالی، از برجسته‌ترین جنبش‌های سیاسی فلسطینی و مسئول دفاع از مسجدالاقصی است. برچسب ها: حماس ، محکومیت ، ترور ، جنبش مقاومت اسلامی ، فلسطین ، رژیم صهیونیستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حماس محکومیت ترور جنبش مقاومت اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام شهرک‌نشینان تروریست صهیونیست برای تخریب و سوزاندن اموال شهروندان در روستای بیتین در شمال شرقی شهر رام‌الله، به وضوح ثابت کرد که این جنایات فرآیندی سازمان‌یافته و سیستماتیک تحت نظارت رژیم اشغالگر فاشیست است.
 
حماس عنوان کرد که رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در حملات خود به کرانه باختری مکمل یکدیگر هستند تا برنامه‌های صهیونیستی را که هدف آن تصرف و یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطینی و آواره کردن ساکنان محلی است، انجام دهند.
 
حماس جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را به تشدید رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.
 
این جنبش همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا جنایات و تخلفات وحشیانه شهرک‌نشینان در کرانه باختری را محکوم کرده و اقداماتی را برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به خاطر دخالت در این حملات انجام دهند.
 

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • مقام حماس: آتش‌ بس دائمی همچنان اولویت اصلی مذاکرات است
  • مقام حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم
  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • مقام امنیتی: مصر احداث منطقه حائل با غزه را تکمیل کرد