Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:43:44 GMT

پروازهای فرودگاه ایلام ۱۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۵۸۸

پروازهای فرودگاه ایلام ۱۵ درصد افزایش یافت

محمدجواد یگانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرودگاه شهدای ایلام مبدا و مقصد ۲۰۴ پرواز سه شرکت آسمان، ماهان، ایران ایر و مسیر پروازی ایلام - مشهد و بالعکس در دی ماه سال جاری بوده است‌.

وی یادآور شد: تعداد مسافران این فرودگاه دی ماه سال جاری در مقایسه با آذرماه ۲۱ درصد افزایش یافته و ۱۱ هزار و ۲۹۵ مسافر در مقطع زمانی ۳۰ روز ماه گذشته جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: کماکان برای قطع زنجیره کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ۶۰ درصد ظرفیت های هواپیماها استفاده می شود.

یگانه به میزان حجم بار جابجا شده دی ماه فرودگاه شهدای ایلام اشاره کرد و افزود: ۸۵ هزار و ۶۲۲ کیلوگرم بار در این فرودگاه جابجا شده است.

به گزارش ایرنا، ۵۶ سورتی در قالب ۲۸ پرواز در طول هفته در مسیر هوایی ایلام - تهران توسط شرکت های آسمان، ماهان و ایران ایر در تردد است.

قبل از کاهش ظرفیت پروازها، در هر روز به طور متوسط ۸۰۰ نفر از طریق فرودگاه شهدای ایلام تردد می کردند که اکنون با توجه محدودیت های کرونا و استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماها این تعداد به ۴۵۰  الی ۵۰۰ نفر در روز کاهش یافته است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز ایلام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز ایلام اخبار کنکور فرودگاه شهدای ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر؛ مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی اعلام کرد پروازهای تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند.این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

البته در اخبار تکمیلی اعلام شد این تعلیق ها تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در فرودگاه مهرآباد ادامه خواهند داشت.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896908

دیگر خبرها

  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست