Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:45:50 GMT

جلوه‌های ویژه فصل دوم سریال منطقه گرگ و میش

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۶۳۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 سریال «منطقه گرگ و میش / The Twilight Zone» ساخته سیمون کینبرگ، جوردن پیل و مارکو رامیرز محصول سال 2020، براساس مجموعه تلویزیونی اصلی 1959 ساخته شده توسط راد سرلینگ است. شهر با اتفاقات عجیب از جمله ظهور حیوانات عظیم و موجودات خطرناک و قدرت‌های غیرمنتظره مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . راب کارپنتر، جوردن پیل، شایلین فردیناند و... در این سریال بازی کردند. جلوه‌های ویژه فصل دوم این سریال توسط «ایمیج انجین / Image Engine» پیاده سازی شد که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو فیلم سینما سریال The Twilight Zone

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی