Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:56:09 GMT

مشوق های گُهر زمین برای کنکوری های 1400

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۶۶۸

مشوق های گُهر زمین برای کنکوری های 1400

ایسنا/کرمان نماینده شرکت گهرزمین در منوجان از اعطای مشوق های تحصیلی و حمایتی به برگزیدگان کنکور 1400 خبرداد.

"محمد حجتی پور" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور توسعه یافتگی هر کشوری به دانش نیروی انسانی بستگی دارد، افزود: امروزه کشوری بالنده است که سرمایه های علمی داشته باشد و بتواند مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اشتغال را به صورت علمی ریشه یابی و برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای دانش آموزان در راستای نخبه پروری و تکمیل زنجیره ی متخصّصان تاکید کرد و گفت: کشورهایی هستند که علی رغم برخورداری از سرمایه های کلان، به دلیل نداشتن نخبگان، اندیشمندان و نیروی انسانی فنّی و متخصّص، نتوانستند از این سرمایه ها استفاده کنند و بازنده شدند.

نماینده شرکت سنگ آهن گهر زمین در منوجان هزینه در بخش آموزش را سرمایه گذاری ماندگار دانست و ضمن نوید به کنکوری های 1400 و برترین های علمی گفت: در راستای تحقق اهداف آموزشی شرکت سنگ آهن گهر زمین و تاکید مدیرعامل در حمایت از استعدادهای بومی و نخبگان، برای دانش آموزان برتر المپیادها، رتبه های دو رقمی و برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ استان کرمان حمایت های تحصیلی و تشویقی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فرماندار سابق منوجان ترغیب دانش آموزان با استعداد را نسبت به تحصیل در رشته های معدنی از اهداف بلندمدت آموزشی شرکت سنگ آهن گهرزمین عنوان کرد و افزود: علاوه بر بورسیه و بیمه، حمایت های تشویقی ارزشمندی برای این دست از پذیرفته شدگان کنکور 1400 پیش بینی شده است. 

وی با ابراز امیدواری از حمایت های تشویقی شرکت گهرزمین در فراهم کردن زمینه تحصیل و اشتغال آنها اظهار کرد: کسانی که در رشته های فنی و مهندسی ازجمله معدن، شیمی، زمین شناسی و ... پذیرفته شوند توسط گهرزمین استخدام خواهند شد و امنیت شغلی آنها فراهم می شود.

حجتی پور از اعطای بسته حمایتی به دانش آموزان جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان های منوجان، کهنوج، فاریاب و رودبارجنوب خبرداد و گفت: دانش آموزان این مناطق که در هر رشته دانشگاهی پذیرفته بشوند علاوه بر حمایت هایی که عنوان شد، یکسری ملزومات کمک آموزشی از جمله تبلت در اختیار آنها گذاشته می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها معین اقتصادی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش آموزان آبادانی و خرمشهری به همراه پاک بان ها و معلمان خود با حضور در مراسم روز زمین پاک و بوستان های شهر بر لزوم حفاظت از زمین پاک تاکید کردند. نجات زمین از پلاستیک شعار امسال هفته زمین پاک است. 

آنان با جمع آوری زباله ها از میان شاخ و برگ درختان، حاشیه رودخانه و بوستان ها از بزرگسالان خواستند در تولید کمتر زباله بویژه پلاستیک و جلوگیری از زباله پراکنی در محیط زیست در حفظ محیط زندگی برای نسل های آینده کوشا باشند. 

کودکان و نوجوانان آبادانی و خرمشهری با ابراز نگرانی از گسترش پلاستیک در سطح شهرها و روستاها تاکید کردند: زمین ثروتی عظیم است که آیندگان برای ادامه حیاتی شاد و پرانرژی به پاکی آن نیاز دارند و حفاظت از آن وظیفه نسل های کنونی است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های زیست محیطی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد که در قسمتی از آن دانش آموزان کاغذها را جمع آوری و در بطری های پلاستیکی ذخیره کردند تا برای بازیافت از محیط زیست جمع آوری شود.

محمود رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گوشه ای از این مراسم با اشاره به اینکه نظافت شهری و جمع آوری پسماند‌ها از جمله وظایف خدمات شهری شهرداری است افزود: در شبانه روز ۱۲۰ تن زباله در این شهر جمع آوری می‌شود که این میزان در تعطیلات نوروز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ تن افزایش یافت. 

 

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان