Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:23:26 GMT

کتاب «ماه و پروین» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۶۹۲

کتاب «ماه و پروین» منتشر شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ کتاب «ماه و پروین» خاطرات خدیجه پرپینچی، درباره سرگذشت شهید جلال الدین ذوالقدر می باشد. مصاحبه اثر توسط مهناز حیدری و کتاب به قلم زینت السادات موسوی نگارش شده است.
روایت زندگی و تجربه زیستۀ جامعه ایثارگران، بازتابی است از پایداری خانواده‌ها که با صبوری در برابر سختی‌ها، پشتیبانی از نیروهای رزمنده را به جان خریدند، روایتی از پایمردی رزمندگان که با بذل جان و گذر از دلبستگی ها تا مرز شهادت ایستادگی کردند و شجاعانه کوشیدند؛ تا فرهنگ پایداری در سایه این مجاهدت‌ها سر برآورده و راهی فراسوی آیندگان قرار دهد تا برای شرافتمندانه زیستن این راه را تداوم بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این کتاب می خوانیم: «عصر هنگام حجت‌الله کوله‌بارش را برداشت و در میان سلام ‌و ‌صلوات و بوی اسپند و بوسیدن قرآن خداحافظی کرد و رفت. وقتی همسر و مادرش اصرار کردند بیشتر بماند گفت که می‌خواهد شیرینی بخرد و قدم نورسیده‌اش را با رزمنده‌ها جشن بگیرد. همه می‌دانستند که شیرینی و جشن بهانه است و او دارد خودش را به ادامه‌ی عملیات بدر می‌رساند.»
کتاب « ماه و پروین » در قطع رقعی، ۱۸۸ صفحه، با شمارگان ۳۰۰ نسخه توسط واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری قزوین به چاپ رسیده است.
 

برچسب‌ها جنگ تحمیلی استان قزوین حوزه هنری کتاب بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی استان قزوین حوزه هنری جنگ تحمیلی استان قزوین حوزه هنری کتاب بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی

کنفرانس بین‌المللی بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پژوهش‌های حوزه پایداری انرژی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی