Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر آبروش روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به سند مسوولیت‌های اجتماعی تدوین شده بر مبنای توانمندسازی و حمایت بومیان به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه انسانی و اقتصادی در دولت تدبیر و امید در دستورکار دست اندرکاران سازمان منطقه آزاد چابهار قرار دارد که بر همین اساس حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نخبه جنوب سیستان و بلوچستان در دبیرستان دانا و توانا وابسته به دانشگاه بین المللی این شهرستان انجام شد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این دانش آموزان مستعد از ۱۱ منطقه، چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، قصرقند، راسک، سرباز، لاشار، بنت، فنوج و پلان هستند که هر ساله کمک هزینه تحصیلی آنان در محیط علمی دبیرستان دانا و توانا جهت فراگیری دانش اعطا می‌شود. 

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: هدف ما این است که این دانش آموزان مستعد در مسیری متفاوت و به دور از دغدغه‌های مالی جهت شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایشان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با چشم‌اندازها و اهداف طراحی شده دانشگاه بین المللی چابهار و رویکرد آموزشی سازمان منطقه آزاد در بلند مدت، جایگاه دبیرستان دانا و توانا را برای بارور کردن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان نخبه و مستعد این استان ارتقا خواهیم بخشید و رشد و توسعه پایدار را برای مردم این سرزمین به ارمغان خواهیم آورد.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار نخبگان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار نخبگان سیستان و بلوچستان چابهار نخبگان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار آموزش اخبار کنکور دانش آموزان منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی بعد از ظهر شنبه در مراسم آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت که با هدف تقویت روحیه خودباوری در دانش آموزان و تبیین الگوی پیشرفت و دستاوردهای فناوران و دانش بنیان‌ها در برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف بزرگ در دولت سیزدهم اجرای اهداف سند تحول بنیادین است زیرا تربیت دانش آموزان تراز انقلاب و مقدمه ساز ظهور از برآیندهای این سند بالادستی است.

وی افزود: به منظور تحقق اهداف مورد نظر در سند اول بنیادین باید به دنبال تربیت چند ساحتی دانش آموزان و گریز از تربیت تک ساحتی و تک بعدی باشیم که تمامی این امور در سند تحول تربیتی بنیادین تعریف شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر عدم بخشی‌نگری در امور، تصریح کرد: لازمه تحقق بر اهداف سند تحول بنیادین در بستر آموزش و پرورش همکاری همه جانبه و استفاده از ظرفیت‌های موجود است که کی از این ظرفیت‌ها جهاد دانشگاهی است.

محمدی خاطرنشان کرد: با امضای تفاهم‌نامه اجرایی با هدف انجام عملیات‌های راهبردی به منظور بررسی و رسیدگی به ساعت‌های تربیتی این اقدام به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه مناطق محروم در تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی، گفت: ساحت علمی و پژوهشی و اجتماعی و سیاسی و مورد از مهم‌ترین ساحت‌های سند تحول بنیادین بوده که طی تفاهمنامه عملیاتی با جهاد دانشگاهی در قالب مناظره و به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان تعریف شده است.

کد خبر 6084598

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان
  • تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد‌های درخشان پدافند هوایی شمال شرق
  • آیین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد‌های درخشان پدافند هوایی شمال شرق
  • دانشگاه آزاد اصفهان تیرماه میزبان کنگره بین المللی نهج البلاغه