Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عنابستانی، نماینده اصولگرای مجلس که سیلی او به صورت سرباز وظیفه راهور انتقادهای گسترده ای را در پی داشته است، در توئیتی خود را با شهید بهشتی مقایسه کرد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرباز علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شناسنامه‌های زمان شاه دقیق نبودند. بابا بزرگ تعریف می‌کرد: «زمان شاه هر از گاهی مأمور ثبت به شهرهای اطراف می‌آمد و پدر و مادرها برای همه بچه‌ها شناسنامه می‌گرفتند. خواهر برادرها که همسن نبودند؛ اما شناسنامه‌هایشان همسن در می‌آمد.» این را دختر بنیان‌گذار لشکر ۹ بدر و فرمانده شهید ابومهدی المهندس، یعنی «اسماعیل دقایقی» می‌گوید.

بنابر گزارش فارس، شهید دقایقی که پس از شهادت در امیدیه خوزستان به خاک سپرده شد، در دوران دفاع مقدس عراقی‌هایی را که پس از اسارت به دست ایرانیان، توبه می‌کردند دور هم جمع کرد و لشکر ۹ بدر را تشکیل داد تا علیه رژیم بعث مبارزه کنند.

یکی از سربازان این شهید، جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم، یا همان ابومهدی المهندس خودمان بود. ابومهدی می‌گفت: «من افتخار می‌کنم که شهید دقایقی فرمانده من بوده.»

دختر شهید دقایقی به خبرنگار فارس خبر داد که همه این تاریخ‌ها اشتباه بوده و تولد اسماعیل دقایقی، ۸ فروردین‌ماه است. او مطلبی ابتدای سررسید سال ۱۳۶۲ پدرش پیدا کرده که سال تولد خود را در آن این طور نوشته: «۲۲ رجب المرجب ۱۳۷۳ مطابق با سال شمسی ۱۳۳۳»

تبدیل تاریخ نشان می‌دهد که ۲۲ رجب سال ۱۳۷۳ مصادف ۸ فروردین‌ماه سال ۱۳۳۳ است. این شهید امروز ۷۰ ساله شد.

سال‌ها بعد پایان دفاع مقدس و شهادت اسماعیل دقایقی، داعش به وجود آمد و لشکر ۹ بدر به حشدالشعبی یا بسیج عراق تبدیل شد که علیه داعش مبارزه می‌کردند. ابومهدی درباره این شهید می‌گفت: «اگر دقایقی نبود، سپاه بدری نبود، حشد شعبی نبود، من نبودم.»

چیزی که درباره این شهید مبهم است، تاریخ تولد اوست که هر رسانه چیز متفاوتی در این باره می‌گوید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888718

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • پرواز فلامینگوها بر فراز گاوخونی
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد