Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@22:56:10 GMT

پیروزی قاطع بایرن برابر شالکه بحران زده

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۷۶۰

پیروزی قاطع بایرن برابر شالکه بحران زده

ایران اکونومیست- بایرن مونیخ از توقف مدعیان نهایت استفاده را برد و توانست پیروزی قاطعی را برابر شالکه قعرنشین به دست آورد.

 در ادامه هفته هجدهم رقابت های بوندسلیگا یک دیدار برگزار شد.

در این بازی شالکه قعرنشین جدول رده بندی از بایرن مونیخ صدرنشین پذیرایی کرد که بایرن از شکست لایپزیگ و دورتموند و توقف لورکوزن نهایت استفاده را برد و توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های بایرن مونیخ را در این بازی لواندوفسکی، آلابا و توماس مولر(دو گل) به ثمر رساندند.

بایرن با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۲ امتیازی شد و اختلاف خود را با لایپزیگ تیم دوم جدول رده بندی به ۷ امتیاز افزایش داد تا نشان دهد که در فصل جاری هم شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال به یک روند منفی عجیب خود پایان داد

طرفداری | در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در حالی که بازی رفت در خانه آرسنال نتیجه تساوی 2-2 را کسب کرد، در آلیانتس آرنا موفق شد با تک گل یوسوا کیمیش مقابل توپچی‌ها به پیروزی برسد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

با این حال، این برد بایرن مونیخ منجر به قطع یک روند منفی عجیب برای آن‌ها شد. پیروزی باواریایی‌ها مقابل آرسنال در آلیانتس آرنا، اولین پیروزی آن‌ها در استادیوم خانگی‌شان در مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا از سال 2016 تاکنون بوده است. در آن سال نیز بایرن مونیخ موفق شد در خانه خود 1-0 از سد بنفیکا بگذرد.

2017: بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید 2018: بایرن مونیخ 0-0 سویا 2019: حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی 2020: برگزاری متمرکز بازی‌ها در پرتغال به دلیل شیوع ویروس کرونا 2021: بایرن مونیخ 2-3 پاری سن ژرمن 2022: بایرن مونیخ 1-1 ویارئال 2023: بایرن مونیخ 1-1 منچسترسیتی

گفتنی است بایرن مونیخ پس از گذر از سد آرسنال، اکنون در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف رئال مادرید برود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟ (زیرنویس فارسی)
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!