Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:59:23 GMT

اظهارات کلوپ بعد از شکست مقابل منچستر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۹۶۹

اظهارات کلوپ بعد از شکست مقابل منچستر

سرمربی لیورپول اشتباهات بزرگ را دلیل شکست تیمش برابر یونایتد در جام حذفی دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از ساکرنت، لیورپول در ادامه نتایج ضعیف چند هفته اخیر خود در ورزشگاه اولدترافورد برابر منچستریونایتد با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: این چیزی نیست که ما می‌خواستیم، بنابراین ناامید کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شکست دادن حریف باید بهترین بازی خود را ارائه می‌کردیم. شروع بازی خوب بود، اما بعد ما اشتباهات بدی را مرتکب شدیم. دو بار گل زدیم که این هم خوب است. اما در پایان آن‌ها برنده شدند. این نیز یک واقعیت است. البته ما می توانیم از این بازی درس‌های خوبی بگیریم. ما می‌خواهیم از این شرایط خلاص شویم و برای آن باید قدم هایی را برداریم. امشب ما این مراحل را انجام دادیم و فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد با غلبه بر لیورپولصعود کرد

او درباره اعتماد به نفس پایین بازیکنانش گفت: امشب من هیچ مشکلی در اعتماد به نفس ندیدم. اما آن چه گفتیم این است که وقتی شما برای مدتی گل نزنید، بدیهی است که برای اعتماد به نفس خوب نیست. بهترین مهاجمان جهان می‌توانند به شما بگویند که همه آن‌ها لحظاتی داشته‌اند که مدتی گل نزدند. اما همه چیز در مورد نحوه برخورد شما است. نکته مهم این است که بعد از چهار بازی بدون گل زده در لیگ برتر ما برابر یونایتد در خانه حریف دو گل به ثمر رساندیم و نشان دادیم در حال برگشتن هستیم.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود که این دیدار در ورزشگاه اسپرز برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی یورگن کلوپ لیورپول منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

تنیسور شماره ۲ جهان می‌گوید که می‌تواند با عبور از نواک جوکوویچ به صدر رتکینگ ATP صعود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکای اسپانیا؛ یانیک سینر، تنیسور ایتالیایی درباره مبارزه با نواک جوکوویچ  صربستانی برای رسیدن به صدر رنکینگ ATP گفت؛ اکنون به دنبال فرصتی نیستم که شماره یک جهان شوم. خوشحال می‌شوم تا جایی که بتوانم در تورنمنت‌های بیشتری شرکت کنم. اگر شرایط و سطح بازی من خوب باشد، خواهیم دید که آمارها چه چیزی را نشان می‌دهند. فصل طولانی است و من شانس شکست دادن جوکوویچ را خواهم داشت.

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

سینر درباره میزان شانس رافائل نادال در گرنداسلم رولان گاروس اظهار داشت: رافا اگر از نظر بدنی آماده باشد، مدعی قهرمانی خواهد بود. شکست دادن نادال در این مسابقات یکی از سخت‌ترین کارهای تنیس است. اطمینان دارم که نادال در پاریس صد درصد خواهد داد. هر چه نادال قبل از آن مسابقات بیشتری انجام دهد، برای او بهتر خواهد بود.

تنیسور شماره 2 جهان در مورد اهمیت بازی‌های المپیک و تورنمنت‌های گرند‌اسلم گفت: گفتن اینکه چه چیزی مهمتر است سخت است، المپیک یا گرنداسلم؛ البته بازی‌ها هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و من در المپیک توکیو نبودم. من خوشحال خواهم شد که در پاریس باشم، زیرا فرصتی برای زندگی با ورزشکاران رشته‌های دیگر وجود خواهد داشت. مسابقات گرنداسلم نیز بسیار مهم است. از تمام تورنمنت‌هایی که می توانم در آن شرکت کنم، استقبال می‌شود و من در این مورد آرامش کاملی دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون