Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، افزود: از آغاز اجرای این طرح(سال ۹۷ تاکنون) بیش از ۲۵ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان در استان جذب و خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک وجود ندارد، یادآور شد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در اندازه های مختلف ۱۲ - ۲۴ ، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودروهای سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، تاکنون بیش از ۸۶ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

دلخواه تاکید کرد: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از سه هزار دستگاه کامیون نیز کار جابجایی کالاها را انجام می دهند.

حدود ۶ هزار و ۷۱۰ نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی است

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک ایلام حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک ایلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک ایلام حمل و نقل مسافری اخبار کنکور حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح خط انتقال آب این شهرستان به طول ۱۳ کیلومتر و با صرف اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری در دست اجرا است که در دور دوم سفر استانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار گناباد از اختصاص افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این مبلغ معادل کل بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گناباد است که تنها برای رفع مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در یک سال گذشته تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در رفع معضلات تأمین آب شرب، علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، کاهش مشکلات تأمین پایدار آب شرب نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان این شهرستان است.

نصیری یادآور شد: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6088145

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد