Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی العامری، بمب گذاری در بغداد و حملات تروریستی داعش را "سهل انگاری" دانست که باید از آن اجتناب شود.

به نقل از شفق نیوز، هادی العامری، رهبر ائتلاف فتح عراق در یک سخنرانی در شهر خانقین گفت: تروریسم با نادیده گرفته شدن آن، به سوی ما بازمی گردد. برای همین وظیفه همه ما در دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است که برای کشف این هسته‌های تروریستی آگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در مناطق بازرسی و مشکوک واجب است که ارتباط واقعی بین سرویس های اطلاعاتی و شهروندان به طور مداوم برقرار باشد تا هسته‌های مخفی شناسایی شوند و از بازگشت دوباره تروریسم جلوگیری شود.

العامری افزود: از خانقین، عملیات و برنامه هایی برای آزادسازی سعدیه و جلولا(شهرهای عمدتا کرد نشین در شمال عراق) آغاز شد و همه مناطق دیالی در دستور کار قرار گرفت. تا زمانی که حشد الشعبی باشد، هیچ مجالی برای فرقه گرایی در عراق وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی در عملیات‌های بیرون راندن داعش از مناطق کردنشین گفت: "سلیمانی این مناطق را به شکل نظامی فتح نکرد بلکه به قلب مردم منطقه و چه بسا قلب همه مردم عراق وارد شد."/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد کبادی گفت: باتوجه به وقع سیلاب در ۷ استان جنوبی کشور، از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) تا ساعت ۶ صبح امروز (۲۹ فروردین)، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

­

این مقام مسئول افزود: امدادگران هلال احمر در این دو روز، ۴۷ عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در این مدت زمان، امدادگران ۵۰ نفر گرفتار در سیل و آب‎گرفتگی را به مناطق امن منتقل کردند و ۲۱۶ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۲۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

­

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با ایجاد ۳ اردوگاه در شهرستان جاسک، ۸۰ دستگاه چادر در آنجا برای اسکان اضطراری سیل زدگان برپا کردند.


کبادی گفت: امدادگران در این دو روز ۵۹ دستگاه چادر، ۲۴۹ تخته پتو، ۱۵۴ تخته موکت، یک هزار و ۱۳۳ کیلوگرم نایلون، ۵۷ بسته غذایی و ۴۱۱ قوطی کنسروجات در بین افراد متاثر توزیع کردند.

­

گفتنی است؛ هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • بیانیه حاج «عبدالنبی کرد» در پی پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • نجبای عراق: عملیات ایران، غولی که از اسرائیل ساخته بودند را فرو ریخت
  • گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت