Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:29:23 GMT

سوریان: 26 میلیارد از بدهی‌ها را تسویه کردیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۰۲۳

سوریان: 26 میلیارد از بدهی‌ها را تسویه کردیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی از تسویه 260 میلیارد ریالی بدهی‌های مالیاتی این فدراسیون، در چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی حمید سوریان گفت: یکی از مهمترین اصول مدیریتی، شفاف و روشن بودن حساب‌‌های مالی و خیالی آسوده از بابت نداشتن بدهی است. این امر موجب می‌شود مدیر مجموعه بتواند با جذب منابع مالی جدید، برنامه‌های راهبردی خود را به اجرا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اصل مهم از بدو ورود تیم مدیریتی جدید در فدراسیون کشتی در اولویت و دستور کار قرار گرفت.  

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مکرر و همراهی بسیاری از عزیزان در سازمان امور مالیاتی وضعیت بدهی مالیاتی (مالیات عملکرد، تکلیفی، حقوق و ماده 169 تا پایان سال 94) فدراسیون را مشخص کرده و حدود 260 میلیارد ریال از  بدهی‌های مالیاتی را تسویه و مفاصا از سازمان امور مالیاتی دریافت کنیم. این کار بی‌نهایت ممتاز موجب تقلیل بدهی‌های معوق فدراسیون گذشته به 10 درصد شد.

 

قهرمان 7 دوره مسابقات جهانی و المپیک در پایان گفت: مسیری که فدراسیون کشتی برای تسویه حساب خود در موارد مالیاتی طی کرده می‌تواند راه خوبی برای سایر فدراسیون‌های ورزشی باشد، اگر چه این موضوع نیازمند استمرار و پیگیری‌های لازم است.

کشتی حمید سوریان فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی حمید سوریان فرنگی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا