Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان پارلمان عراق نسبت به وجود پایگاه ها و تونل های داعش در اطراف بغداد هشدار داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، «حازم الخالدی» یکی از نمایندگان فراکسیون النهج الوطنی عراق اعلام کرد که عناصر تروریست داعشی در اطراف بغداد پایگاه دارند.

وی افزود: ما پیش از این با ارائه گزارش های پارلمانی خطاب به دولت، نسبت به ضعف سیستم اطلاعاتی به ویژه در مناطق اطراف بغداد بعد از کشته شدن تعدادی از فرماندهان امنیتی در این مناطق هشدار داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخالدی بیان کرد: داعش تونل های گسترده و پایگاه های امنی برای خود در اطراف بغداد ایجاد کرده است و دولت نسبت به این مسأله بی توجه است.

وی گفت: عزل و نصب ها بعد از انفجارها و حملات اخیر در عراق بیانگر شکست دولت در حل مشکل و اساساً تشخیص آن و سرپوش گذاشتن بر آن است.

انفجارهای انتحاری روز پنجشنبه در بغداد که توسط عناصر تروریست صورت گرفت دست کم ۳۰ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشت.

روز گذشته نیز «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق در سخنانی تأکید کرد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی عاملان کشتارهای این روزها در عراق هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی بغداد عراق اطراف بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد به اهمیت مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب، دو جنبه‌ی مهم دارد اول اینکه یک تکلیف شرعی و قانونی و الهیست و در آیات و روایات هم برآن تاکید شده است. اما از جنبه دیگر آن ابعاد اجتماعی است که رعایت نکردن آن فساد را به دنبال دارد. 

وی خاطرنشان کرد: بی حجابی و بدحجابی در جامعه باعث رخنه کردن فساد در جامعه و توطئه شیطانی است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: خواهران و برادران و جامعه ایرانی نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند تا خدشه‌ای به ایمان آنان وارد نشود و بی حیایی و بی غیرتی گسترش نیابد. 

خطیب نماز جمعه یزد در ادامه به توجه دولتمردان نسبت به موضوع حجاب تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان نسبت به توطئه دشمن و ترویج فساد در جامعه توجه و به نحو صحیح کار کنند تا عزم و اراده دشمن توسعه نیابد و دستگاه‌های فرهنگی هم نسبت به موضوع عفاف و حجاب و آگاه سازی مردم اقدام کنند. 

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با حرکت بزرگ و بی سابقه در مقابل اسرائیل ایستاد و دنیا را متحیر و شگفت انگیز کرد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده‌ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می‌ایستد.

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • (ویدئو) وضعیت اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • (ویدئو) تصاویری از اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان
  • ببینید | تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق