Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:21:34 GMT

افتتاح ۱۰۱ طرح کشاورزی ملایر در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۰۹۷

افتتاح ۱۰۱ طرح کشاورزی ملایر در دهه فجر

سید مهدی میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۱ طرح جهاد کشاورزی با ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ طرح مربوط به اجرای سیستم‌های آبیاری با ۱۵۸ هکتار است.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است تصریح کرد: اجرای هشت طرح قطره ای در ۸۲ هکتار با یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۱۶ طرح سیستم کم‌فشار و زراعی در ۶۹۹ هکتار به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با بیان اینکه در بحث احیای و مرمت و لایه‌روبی قنوات نیز 26 طرح در دهه فجر افتتح خواهد شد افزود: در این زمینه نیز 3 میلیارد و 210 میلیون تومان هزینه شده است.

وی اجرای ۱۰ طرح جاده بین مزارع در ۱۰ کیلومتر با ۴۵۳ میلیون تومان و زهکشی اراضی باغی و زراعی با یک‌هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان را از دیگر طرح‌های افتتاحی دانست و گفت: احداث پنج طرح گلخانه سبزی و سیفی به میزان ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و هفت فقره طرح فراز با ۱۱.۵ هکتار از دیگر طرح‌هاست.

میرباقری با بیان اینکه در بخش واحدهای تولیدی نیز دو واحد مرغداری با ظرفیت تولید ۴۰ هزار قطعه با ۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد گفت: در حوزه دامپروری نیز سه واحد و در حوزه شیلات یک واحد ۲۰۰ هزار قطعه‌ای افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ایجاد اشتغال نیز با ارائه تسهیلات پرداختی جهاد کشاورزی ملایر در حوزه‌های مختلف از ابتدای امساال ۵۲۰ مورد اشتغال در سامانه ثبت شده که با توجه به سهمیه ملایر بیشتر از سهمیه و حدود ۱۱۶ درصد بوده است.

انتهای پیام/ 89013

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح طرح جهاد کشاورزی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این نمایشگاه شامل آثاری از عکاسان، امیر رستمی، حامد سوداچی، سعید فرجی، صابر قاضی و میثم ملکی قزوینی است که از زندگی پس از جنگ در سوریه عکاسی شده‌اند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم