Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت:هیچ اهمالی در پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی قابل قبول نیست زیرا مردم منتظر نتایج کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستان فاروج افزود:وقتی به شهرستانی سفر داریم و مصوبه ای تعیین می شود یعنی باید در بازه زمانبندی شده امور به درستی و با جدیت پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی اختیار عدم انجام کار را ندارند و باید قدرت تشخیص اولویت ها را هم داشته باشند. شجاعی با گلایه از عدم اجرای طرح جامع گردشگری در مسیر عبور مسافران از فاروج به تیتکانلو تصریح کرد:نباید هر مدیری بنا بر تشخیص خودش کار را انجام دهد این مصوبات در راستای منافع مردم تعیین شده است.

وی در خصوص مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج نیز افزود: تا شش ماه اول سال آینده تمام طرح های هادی در این شهرستان باید به مرحله اجرایی برسد.

شجاعی همچنین در خصوص احیای طرح معادن آهک نیز اظهار داشت: ضمن اینکه بخش خصوصی باید برنامه ای به ما ارائه دهد دستگاه های اجرایی متولی نیز موظف به همکاری با بخش خصوصی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصوبات پیگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،شاخص کیفیت هوا عدد ۸۵ است که در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است