Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در جلسه هماهنگی آغاز کلنگ زنی طرح توسعه مفخم بر اطلاع رسانی آثار مثبت اجرای طرح مدیران اجرایی مربوطه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: تملک و تخریب ساختمان های محل اجرای طرح توسعه مفخم باید سریعا انجام شود.

شجاعی با تاکید بر بهره مندی حداکثری مدیران از اختیارات خود برای اجرای طرح، افزود: برای واگذاری زمین سازمان مربوطه باید مسیر قانونی خود را طی کند اما همزمان عملیات اجرایی تخریب ساختمان ها و تسطیح محوطه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی با تاکید بر حفظ معماری سنتی و اسلامی فضای طرح، گفت: طراحی و جانمایی طرح توسعه مفخم باید با دقت بالا انجام شود و مدیران اجرایی مربوطه آثار مثبت اجرای طرح را به خوبی برای مردم اطلاع رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلنگ زنی اطلاع رسانی مفخم طرح توسعه مفخم اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس اعلام دبیرخانه طرح ملی مسطورا، این طرح با استقبال ۱۰ میلیون نفری همراه بوده است، هرچند مردم می‌گویند اطلاع رسانی باید بیشتر از این باشد.

با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی زندگی با آیه ها، با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی ساز قرآن کریم آغاز شد.

پویش ملی زندگی با آیه با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، تبلیغات شهری و نمایشگاه قرآن کریم مخاطبانی را جذب کرد.

این پویش تلاش کرد با انتخاب آیه‌های کوتاه و کاربردی از سوره‌هایی همچون سبأ، اسراء و آل عمران با زبانی ساده زمینه ترویج قرآن کریم را در جامعه فراهم کند.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی پویش ملی زندگی با آیه‌ها به نشانی https://zendegibaayeha.ir پذیرای انتقادات و پیشنهادات مخاطبان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند