Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@06:21:35 GMT

آغاز تصویربرداری فصل4 از سرنوشت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۳۵۱

آغاز تصویربرداری فصل4 از سرنوشت

تصویربرداری فصل چهار مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان از اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری فصل چهار سریال «از سرنوشت» در سی قسمت از نیمه اسفند آغاز خواهد شد.

این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در سه فصل برای شبکه دو سیما ساخته و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاکنون نگارش نیمی از متن ها توسط محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی انجام شده است و قصه در ادامه زندگی هاشم و سهراب و چالش های آنها با زندگی است.

بنابر این گزارش، در فصل جدید قرار است بازیگرهای اصلی در کنار بازیگران جدید حضور داشته باشند.

 علیرضا بذرافشان فصل دو این سریال را کارگردانی کرد و محمدرضا خردمندان کارگردانی فصل یک و سه را به عهده داشت. 

مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیمه بهارمست، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران این سریال بودند.

این سریال ۵۰ قسمتی از ابتدا توسط جمعی از نویسندگان از جمله محمد محمود سلطانی، نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمد و در ادامه نویسندگان آن تغییر کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 محمدرضا گلزار بازیگر و مجری تلویزیون که این روزها نقش مرد اهل خانواده را بازی می‌کند، در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از گربه‌اش که صبح زود او را بیدار می‌کند، منتشر کرد. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت