Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:53:48 GMT

۸۰ راس دام قاچاق در گیلانغرب کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۴۹۱

۸۰ راس دام قاچاق در گیلانغرب کشف شد

سرهنگ «منصور محمدی» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی گورسفید حین کنترل تردد خودروها به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام ‌که با دیدن ماموران مسیر خود را به سمت جاده فرعی تغییر داده مشکوک شدند.

وی‌ ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به سرعت تعقیب کامیون های فراری را آغاز کردند و پس از طی مسافتی موفق به توقیف هردوی آنها شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ منصوری خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون های توقیفی ۸۰ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از دستگیری ۲ متهم در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: احشام قاچاق کشف شده نیز به سازمان اموال تملیکی تحویل شد.

برچسب‌ها گیلانغرب دام و طيور قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب دام و طيور قاچاق گیلانغرب دام و طيور قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان