Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:40:23 GMT

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۹۴۲

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو ۱۴۰۰

رضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیأت کونگ فو استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: قرار بود با توجه به بخشنامه مجامع بین المللی، مسابقات جهانی را در سال گذشته برگزار کنیم که با شیوع بیماری کرونا، کشور وجهان در شرایط خاص قرار گرفت و این رقابت‌ها لغو شد.

وی افزود: در سال گذشته پس از اعلام فراخوان بالغ بر ۱۰۱ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، در حالی که تدارکات برای ۶۲ کشور پیش‌بینی شده بود و این نشان می‌دهد هم اکنون این ورزش رزمی در شرایط ایده‌آل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کونک فو خاطر نشان کرد: بعد از ادغام شدن ورزش رزمی کونک فو و تبدیل آن به انجمن لازم بود برای ارتقا به فدراسیون حداقل کمیته المپیک ۱۷ کشور ما را تأیید کنند و طی آن دو سال باید بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو هزینه می‌کردیم. اما از آنجایی که خداوند می‌خواست این ورزش رزمی در کشور پا بگیرد و جوانان مخلص و علاقمند گرد آن باشند، هم اکنون بدون پرداخت یک ریال حدود ۲۵ کشور در آسیا کونک فو را در ایران تأیید کردند و حدود ۱۸ کشور اروپایی و آفریقایی هم ما را تائید کردن. البته این اتفاق که بیشتر به معجزه شبیه است، برای مسولان ورزش کشور باور کردنی نبود. ولی اتفاق افتاد.

حیدری خاطر نشان کرد: باید بگویم متأسفانه، در جامعه ورزش کشورمان بد اخلاقی موج می‌زند. آن قدر بد اخلاقی در جامعه ورزش ما زیاد شده که به راحتی انگ می‌چسبانند. در صورتی که همه در فضای ورزش باید با الگو قرار دادن پهلوانان و بزرگان دین، به دنبال بهره‌مندی از فضائل اخلاقی باشیم. با همه اینها هم اکنون شرایط ما در مجامع بین‌المللی و آسیا به لطف و عنایت خداوند و دلسوزان واقعی ورزش عالی است.

بر اساس این گزارش، در پایان مجمع انتخاباتی هیأت کونگ فو استان مرکزی، محمد عسگری با کسب ۱۳ رأی از ۱۷ رأی ماخذه برای چهار سال به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد و از زحمات مسعود آقازیارتی رئیس هیأت پیشین این هیأت قدردانی شد.

کد خبر 5129917

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک فدراسیون کونگ فو رضا حیدری محمد عسگری مسابقات جهانی ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز دهه فجر گرگان بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه قوه قضاییه شهرستان کرج برف و کولاک عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل