Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان بارندگی در استان زنجان نسبت به بلند مدت ۹ درصد و نسبت به مدت مشابه پارسال (۹۸) نیز ۲۵ درصد کاهش نشان می دهد.

وی به وضعیت هوای این استان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه در این مدت فرودگاه و دانشگاه زنجان با دمای ۱۴- و چورزق در شهرستان طارم نیز با ۱۲+ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقطه این استان به ثبت رسیدند اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان نیز ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی تصریح کرد: طی مدت یاد شده میزان کمینه و بیشینه دمای هوا در فرودگاه زنجان ۱۴- و ۲-،  دانشگاه زنجان ۱۴- و ۱، سجاس ۱۳- و ۴، خیرآباد ۱۲- و ۶، نیک پی ۱۲- و ۱، زنجان ۱۲- و ۲، گرماب ۱۱- و ۵، حلب ۱۱- و ۶، باش قشلاق گرماب ۱۱- و ۵، صائین قلعه ۱۱- و ۷، ماهنشان ۱۰- و ۵، دندی ۱۰- و ۵، فیله خاصه ۱۰- و ۲، زرین رود ۱۰- و ۸، پری ۹- و ۳، ابهر ۸- و ۶،  قیدار ۵- و ۶، خرمدره ۴- و ۶، گیلوان ۳- و ۱۲، آببر ۲- و ۱۰ و چورزق ۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

کارشناس هواشناسی استان زنجان به وضعیت هوای این استان اشاره کرد و گفت: آسمان زنجان امروز صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و بر اساس نقشه های هواشناسی نیز تا روز چهارشنبه شاهد استقرار شرایط جوی پایدار در سطح این استان خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه شرایط جوی پایدار می تواند افزایش آلاینده ها در مناطق صنعتی استان و کاهش کیفیت هوا را در پی داشته باشد، افزود: ۲ روز پایانی هفته هوای این استان گرمتر خواهد شد.

وی ادامه داد: پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان زنجان پیش بینی می شود و جمعه نیز در برخی مناطق زنجان با بارش های پراکنده برف و باران همراه خواهد شد.  

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان تغییرات آب و هوا بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی و هوای سرد در استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، در این مدت وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا رخ خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کاهش بارندگی در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی
  • ثبت میانگین 67.3 میلیمتری باران در خراسان جنوبی/ کاهش 29 درصدی میانگین بارشها
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • تداوم بارندگی و هوای سرد در استان سمنان
  • بیشترین بارندگی شاهرود به میزان ۵۰ میلیمتر در تاش ثبت شد