Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@19:28:39 GMT

۳۲۱ دستگاه پل در منطقه سیستان لایروبی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۳۸۱

۳۲۱ دستگاه پل در منطقه سیستان لایروبی شد

سرپرست تیم راهداری وحدت سیستان از اجرای عملیات لایروبی ۳۲۱ دستگاه پل در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به منظور آمادگی وقوع احتمالی سیلاب و بارندگی‌های زمستانه در سالجاری توسط نیروهای راهداری این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رحمت الله نارویی اظهارداشت: راهداران این تیم تحت تاثیر شرایط آب و هوایی سیستان ناشی از توفان‌های پی در پی در این مدت اقدام به جمع‌آوری ۳۵ هزار و ۱۲۲ متر مکعب ماسه بادی از سطح مسیرهای ارتباطی و پل‌های این منطقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روکش آسفالت حدود ۱۷ کیلومتر از راه‌های ارتباطی، نصب و ترمیم ۶۰۴ متر گاردریل، مونتاژ ۱۰۶ مترمربع تابلو و علائم اطلاعاتی، لکه گیری پنج هزار و ۶۰۱ متر مربع از محورها، نصب ۲ هزار و ۴۹۵ تابلو انتظامی، اخطاری، مسیرنما و چشم گربه‌ای را از دیگر اقدامات راهداران این تیم در ۱۰ ماهه سالجاری عنوان کرد.

سرپرست تیم راهداری وحدت سیستان افزود: همچنین نیروهای این تیم در راستای ایمن سازی و بهسازی محورها به منظور تردد روان کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات اقدام به تسطیح و رگلاژ حدود ۲ هزار کیلومتر از مسیرهای شنی و خاکی منطقه، اصلاح ۹۱۵ کیلومتر شیب شیروانی، منظره آرایی و پاکسازی ۲ هزار کیلومتر از حریم راه‌ها، نصب ۳۷ مورد سرعت گیر، تعمیر و نصب ۲۶ چراغ چشمک زن سولار، خط کشی ۹۲ کیلومتر از راه‌ها، اصلاح چهار نقطه حادثه خیز و ایمن سازی هشت مدرسه حاشیه راه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لایروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه در سال گذشته خبرداد.

مجید رستگاری در گفت و گو با ایسنا افزود: طی سال گذشته رودخانه و مسیل‌های شهرستان‌های ارومیه با ۱۵.۸ کیلومتر، میاندوآب با ۱۳.۶ کیلومتر و بوکان با ۸.۴ کیلومتر بیشترین میزان لایروبی را داشتند. 

وی در خصوص عملکرد آزادسازی تصرفات غیرمجاز حریم رودخانه‌ها نیز گفت: ۶۵.۹۴ هکتار از تصرفات غیرمجاز حدود قانونی رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز طی سال گذشته آزادسازی شد. 

رستگاری در خصوص انسداد انهار در فصول زراعی در شهرستان‌ها طی سال گذشته گفت: طی بازه زمانی مذکور، ۳۶ مورد از انهار شهرستان ارومیه (شهرچای، باراندوزچای، نازلو چای) و ۱۱ مورد از انهار نقده، ۶ مورد از انهار اشنویه و ۱۲ مورد از انهار میاندوآب (سیمینه رود)  در فصول زراعی مسدود شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بارش‌ها رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • لایروبی و احیای ۴۶ کیلومتر از قنات‌های اصفهان
  • لایروبی و احیا ۴۶ کیلومتر از قنات‌های اصفهان
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • ۵.۳ کیلومتر از رودخانه های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • لایروبی بیش از ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه
  • لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه
  • لایروبی انهار کشاورزی لنگرود