Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد واعظی به نمایندگی ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا منصوب شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام حوزه، متن حکم انتصاب حجت‌الاسلام «احمد واعظی» به نمایندگی ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به شرح زیر است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد واعظی (دامت توفیقاته)

پس از درگذشت تأسف‌بار مرحوم حجت‌الاسلام آقای اژه‌ای (رحمةالله علیه) که برای دانشجویان عزیز ما در کشور‌های اروپایی برادری دلسوز و خیرخواه در هدایت‌های معنوی و فکری بودند، لازم است این خلأ به‌گونه‌ای شایسته پُر شود، لذا جناب‌عالی را که آراسته به زیور علم و اخلاق می‌باشید به نمایندگی خود در ارتباط با انجمن‌های اسلامی و دیگر دانشجویان ایرانی در اروپا منصوب می‌کنم و امیدوارم در ایجاد رابطه فکری و معنوی و عاطفی با آن جوانان عزیز که در شمار امید‌های آینده کشورند موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والسلام علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنه‌ای

بیشتر بخوانید: رهبرانقلاب: یکی از خصوصیات برجسته شهید طهرانی‌مقدم مدیریت بود

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد واعظی رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای انجمن های اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌

‌رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر استانی در منزل آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در توسعه و عمران استان، تداوم موفقیت‌های دولت را از درگاه الهی مسالت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: سمنان استانی ممتاز در بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت‌های مطلوب و مردمی متدین و ولایت‌مدار است.

رئیس جمهور در این دیدار با قدردانی از حضور پرشمار مردم در استقبال امروز، بر سخنان نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان درباره مردم این دیار صحه گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش