Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مانور ساعت صفر با پیش فرض زلزله ۷ ریشتری و بدون اطلاع قبلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در رابطه با برگزاری مانور ساعت صفر اظهار داشت: مانور ساعت صفر با پیش فرض زلزله ۷ ریشتر‌، روز یکشنبه بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان به منظور تمرین و آمادگی هر چه بیشتر و حضور به موقع در امدادرسانی در دو بخش دورمیزی-مدیریتی و عملیاتی و با حضور دکتر آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صبح روز یکشنبه مانور ساعت صفر در استان قزوین آغاز و بر اساس این مانور، زلزله‌ای با قدرت ۷ ریشتر و با فرض تخریب ۸۰ درصدی در روستاهای شعاع ده کیلومتری این زلزله، روستای محمودآباد قدیم را لرزاند.

آصفی ادامه داد: با توجه به تخریب بالا در این زلزله تمامی استان‌ به صورت آماده‌باش کامل قرار گرفت و تیم‌های پشتیبان از شعب تاکستان، بویین زهرا، آبیک، البرز و آوج در بخش عملیاتی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بررسی میزان خسارت در منطقه، امدادرسانی به افراد حادثه دیده، استفاده از تیم‌های جست و جو با کمک‌های سگ‌های زنده یاب و دستگاه‌های زنده‌یاب و ... از جمله اقدامات انجام شده در این مانور بود.

آصفی افزود: در این مانور اقدامات لازم برای شناسایی افراد زنده انجام و خدمات تریاژ و انتقال مصدومین نیز از طریق آمبولانس‌های هلال احمر انجام شد و همچنین جهت اسکان اضطراری آسیب دیدگان فرضی نیز اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان نیز با حضور شورای معاونین، روسای شعب و دفاتر نمایندگی، پرسنل جمعیت هلال احمر و مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز مانور دورمیزی و عملیاتی برگزار شد.

آصفی در پایان بیان کرد: برگزاری مانورهای منظم و بدون اطلاع قبلی در ساعت صفر، در سنجش توان نیروهای مدیریتی و امدادی در رویارویی با حوادث احتمالی و سرعت عمل نیروهای امدادی در نجات جان مصدومان نقش مهمی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر قزوین جمعیت هلال احمر مانور ساعت صفر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ثبت فعالیت اعضای واجد شرایط در انتخابات ششمین دوره مجامع کشوری رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
گفتنی است، بازه زمانی تعیین شده برای ثبت فعالیت‌های اعضاء و داوطلبان در سامانه هلال من به عنوان یکی از شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد