Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه هایفوhifu با بهره گیری از امواج اولتراسونیک در دو مدل دستگاه هایفو کلینیکی و دستگاه هایفو خانگی ، مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست و کاربران خانگی ، با قابلیت اصلی لیفت و جوان سازی پوست ، تحریک پوست برای کلاژن سازی ، از بین بردن خطوط و فرم دهی صورت و بدن می باشد .

دستگاه هایفو موجب کانتور پوست ، کنترل چربی پوست و از بین بردن چربی های اضافه پوست ، روشی عالی ، امن و نوین بدون هیچ گونه عواض جانبی باعث از بین بردن افتادگی و شل شدگی پوست می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد اصلی دستگاه هایفو hifu:

رفع افتادگی و شلی پوست

لیفت و جوان سازی پوست

افزایش کلاژن سازی پوست

لیفت و جوان سازی پوست

از بین بردن چین و چروک های پوستی

از بین بردن خطوط

سفت کردن بافت پوست روی پیشانی

جلوگیری از یپری زودرپوست

رفع پیری زودرس پوست

کشیدن پوسن در نواحی مختلف صورت و بدن

لیفت ابرو

فرم دهی ناحیه چانه به شکل V

کمک به افزایش جریان گردش خون

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

از بین بردن منافذ باز پوست

روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی و خونریزی

نحوه کار دستگاه هایفو Hifu:

دستگاه هایفو با بهره گیری از امواج الولتراسوند با انرژی متمرکز با شدت بالا ، لایه های اپیدرم پوست را تحت تاثیر قرار داده و موجب لیفت و جوان سازی پوست صورت و بدن خواهد شد .

روش درمانی هایفوتراپی با دستگاه هایفو ، همان طور که در بالا اشاره کردیم ، روشی امن و غیر تهاجمی در خصوص از بین بردن چین و چروک ها و خطوط می باشد .

نتایج درمان مشکلات پوستی با دستگاه هایفو Hifu :

هایفوتراپی با دستگاه هایفو ، بسته به میزان و نوع مشکلات پوستی ، ممکن است در اولین جلسه درمانی نتایج خود را نشان می دهد . گاهی بیمار پس از اولین جلسه درمانی نتایج دلخواه را روی سطح پوست صورت خود ، خواهد بود .

ممکن است 3 هفته بعد یا 3 ماه بعد شما شاهد نتایج دلخواه خود پس از هایفوتراپی پوست صورت خود باشید . معمولا پس از 3 ماه بیمار افزایش کلاژن سازی در نواحی مختلف پوست صورت خود خواهد بود .

هایفو جایگزینی عالی به جای عمل جراحی لیفت صورت :

هایفو تراپی با دستگاه هایفو از نظر پزشکان و متخصصین پوست روشی امن به جای عمل جراحی لیفت صورت و بدن می باشد ، چرا که این دستگاه دقیقا همان روی همان لایه بافتی را که در هنگام حراجی ، پزشک بر روی آن کار می کند را تحت تاثیر قرار داده و موجب کشیدگی ول یفت ناحیه گونه ها ، ابرو و پیشانی و همچنین کانتور پوست می شود .

خرید دستگاه هایفو از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و. تجهیزات سلامت و زیبایی پوست اعم از محصولات و دستگاه های کلینیکی و خانگی ، محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو ، می توانید از طریق وب سایت tebskin.com وارد بخش گفتگو با همکاران ما در واحد فروش شده و یا از طریق تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin با مشاوران فرش ما در ارتباط باشید .

شماره های تماس :

02128426730

09123136730

منبع: الف

کلیدواژه: دستگاه هایفو بین بردن صورت و بدن پوست صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ۲۵ هزار دستگاه سدان، ۲۵۰۰ دستگاه خودروی SUV و ۱۰ هزار دستگاه وَن به حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران وارد می‌شود.

به گزارش مشرق، شهریار افندیزاده با تاکید بر ضرورت برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل پایتخت اعلام کرد: با توجه به اثرگذاری ویژه این طرح بر وضعیت و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در سطح شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسین مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز ما است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از فراخوان دو فقره آگهی استعلام ارزیابی فنی و مالی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در یک روزنامه خبر داد و گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

افندیزاده افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیارهای ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تأمین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران به طور کامل بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد مورد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

افندیزاده با اشاره به اثرات ترافیکی، زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت، تصریح کرد: بررسی پدافند غیرعامل جهت جانمایی و استقرار ایستگاه‌های شارژ و تدوین مدل قیمت‌گذاری و هزینه شارژ وسایل نقلیه، سایر موضوعاتی هستند که در این طرح به صورت همه‌جانبه و از زوایای مختلف مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران گفت: براساس قانون هوای پاک، شهرداری تهران نسبت به حل مشکل آلودگی هوا دارای مسؤولیت‌ها و وظایفی است که در راستای تحقق آن باید اقدام‌های لازم را انجام دهد.

افندیزاده گفت: در همین راستا مدیریت شهری با انعقاد قراردادهایی در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی برقی (اتوبوس و تاکسی برقی) با سرمایه‌گذار چینی، تلاش کرده تا هر چه زودتر موضوع کمبود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را حل کند و با برقی‌سازی ناوگان، میزان آلودگی هوای تهران را کاهش دهد.

افندیزاده افزود: در بازه زمانی مشخصی، ۲۵ هزار دستگاه سدان، ۲۵۰۰ دستگاه خودروی SUV و ۱۰ هزار دستگاه وَن به حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران وارد می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران، ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، علاوه بر تغییر مبلمان شهری و ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان، موجب انتقال تکنولوژی تولید نیز خواهد شد که تأثیر بسزایی در سرعت تولید خودرو و به‌روزرسانی صنعت خودرو دارد و علاوه بر آن، در کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوای ناشی از آن نیز بسیار مؤثر است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • معجزه ۳ روغن طبیعی برای رشد مو
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید